Avatar billede paaskeharen Nybegynder
06. februar 2003 - 10:34 Der er 2 kommentarer og
3 løsninger

instalation på memory stick

kan det lade sig gøre at instalere et program alla powerDVD på en Memory Stick ???
det skal helst kunne gøres uden ref. i registeingsdatabasen

problemet er atjeg ikke instale på arbejdspc'en det er derfor at det skal instaleres på en Memory Stick og jeg vil ikke invistere i en før jeg ved om jeg kan instalere via min egen pc og anvende på arbejdspcen...
Avatar billede jensendk Nybegynder
06. februar 2003 - 10:35 #1
Jeps, så længe tingen ikke er afhængig af registreringsdatabasen. Er programmet det, så kan man exportere og importere..
Avatar billede paaskeharen Nybegynder
06. februar 2003 - 10:38 #2
hvordan tjeker jeg om poderdvd eller windvd er afhængig af reg.db'en
Avatar billede kenp Novice
06. februar 2003 - 11:45 #3
man må ikke have 2 ens spørgsmål åbne, luk det ene!
http://www.eksperten.dk/spm/314094
Avatar billede onki Nybegynder
06. februar 2003 - 22:54 #4
Det tror jeg ikke du kan. Når du installerer programmer skrives der i registreringsdatabasen, så som systemoplysninger, registrering af programmet, og ander ting.

Jeg tror ikke det kan lade sig gøre.
http://www.eksperten.dk/spm/314094
Avatar billede mickey777 Nybegynder
07. februar 2003 - 15:11 #5
Det kan ikke lade sig gøre, PowerDVD skriver til registereringsdatabasen.

Se ved HKEY_LOCAL_MACHINE\Software...