Avatar billede sippo Nybegynder
05. februar 2003 - 18:59 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

hastighed

jeg ville høre hvor kan man tjeke sin forbindelseshastighed?
også ville jeg høre hvad man kan gøre over for internetudbyderen hvis han ikke lever den lovede hastighed.?
Avatar billede lord-klaus Nybegynder
05. februar 2003 - 19:00 #1
Avatar billede avlund Nybegynder
05. februar 2003 - 19:00 #2
Avatar billede avlund Nybegynder
05. februar 2003 - 19:01 #3
Og ellers kan du download TPTest her, som også kan teste med stor nøjagtighed:

http://tptest.sourceforge.net/download.php
Avatar billede lord-klaus Nybegynder
05. februar 2003 - 19:03 #4
Avatar billede avlund Nybegynder
05. februar 2003 - 19:06 #5
lord-klaus - det er da noget helt andet det der, det tester ikke nethastigheden men bare dine systemkomponenter...!

Din ISP vil aldrig kunne levere den lovede hastighed, da der altid vil gå nogle Kb tabt pga faktorer som netstøj osv. Men hvis du tester på dslreports.com, kan du sammenligne med andre der har samme hastighed hos samme udbyder.
Avatar billede izemate Nybegynder
05. februar 2003 - 19:08 #6
tja ifølge dslreports.com så har jeg en pæn upload hastighed :) det skal lige siges jeg har isdn

så man kan alså ikke stole helt på testen

http://www.friserverplads.dk/izemate/upload.gif

<\\izemate
Avatar billede sippo Nybegynder
05. februar 2003 - 20:19 #7
jeg syndes ikke rigtig jeg får en god hastighed.det er lidt over halvdelen end hvad jeg skal have.det kunne ske jeg skulle snarke med cybercity