Avatar billede cathallo Nybegynder
05. februar 2003 - 14:13 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Dansk Americas Armys klan??

Er der nogle der kander til danske Americas Army klaner??
Avatar billede jensendk Nybegynder
05. februar 2003 - 14:19 #1
Tvivler på der er mange, danskere der spiller det..

Det er ikke målrettet mod alm Europæere,  alt for pro amerikansk eftr hvad jeg oplevede de første par timer med det, så jeg tvivler..
Avatar billede iq-n Nybegynder
05. februar 2003 - 15:15 #2
http://www.americasarmy.dk/ ind under www.americasarmy.dk der er enda nogle der søger.
Avatar billede bantz Nybegynder
05. februar 2003 - 15:17 #3
Der er nok flere euro mennesker der spiller det end mennesker fra USA hvis du kigger på serverne :)
Avatar billede iq-n Nybegynder
05. februar 2003 - 15:18 #4
ellers kan du gå ind på http://boomtown.net/clan/clan.index.php og søge, der er nogle stykker
Avatar billede iq-n Nybegynder
05. februar 2003 - 15:20 #5
bantz > der er også noget der hedde tidsforskel... Amerikanerne sover også en gang imellem.
Men ja der er både mange europæriske og amerikanske spillere
Avatar billede bantz Nybegynder
05. februar 2003 - 16:07 #6
duh selvfølgelig. Men der er flere euro spillere totalt =)
Avatar billede cathallo Nybegynder
06. februar 2003 - 18:08 #7
Det er ihvertfald et fedt spil :) hvis man lige glemmer at den amerikanske hær laver spillet for at rekrutere, og det gør jeg. Det er for fedt at ligge på en lille bakke bag et træ, og se en nar komme løbende mod en, men ikke set en. Så ligger man bare der og kigger gennem sigtekornet, og begynder så at fyre enkeltskud af(man fyrer ikke bare løs så snart man ser en bevæge sig, for derefter at håbe man laver headshot som i CS). UHADA hvis du/i ikke har prøvet det, kan jeg kun sige "prøv det, prøv det bare en gang"
Avatar billede iq-n Nybegynder
06. februar 2003 - 18:14 #8
Den Amerikanske hær lavede ikke spillet for at rekrutere, men for at træne deres "elitehær". men blev så senere udgivet for at rekrutere