Avatar billede oppes Seniormester
05. februar 2003 - 11:52 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

vælg af sprog

Jeg har tidligere haft en mulighed at at skifte skrift typer med et enkelt tryg på process linjen f.e.ks.
Dansk - engelsk. Nu har jeg formateret drevet og kan ikke få ovennævnte tilbage. Hvad gør jeg?

tak på forhånd.
seppo@mail.dk
Avatar billede abpdk Nybegynder
05. februar 2003 - 11:59 #1
Prøv at gå ind under Kontrol Panel -> Internationale og sproglige indstillinger -> Sprog og så tilføj mere énd et, så kommer den vist af sig selv.
Avatar billede oppes Seniormester
05. februar 2003 - 13:45 #2
Glemte lige sige at jeg kører win-98
Avatar billede annievii Nybegynder
05. februar 2003 - 13:52 #3
det er ellers  kontrolpanel-tastatur-tilføje-