Avatar billede david25 Nybegynder
05. februar 2003 - 10:21 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Geninstallation af en trial program.

Hej. Hvis jeg har et program der er trial og dens udløbsdato er over, hvordan kan jeg stadig bruge trial programmet, eller ændre udløbsdatoen , på en eller anden måde "snyde" mig til at jeg stadig kan bruge programmet. ?!
Avatar billede chalde Seniormester
05. februar 2003 - 10:23 #1
En trial er en prøveperiode hvor du vurderer om det er noget du vil betale for... hvis du vil bruge det længere -> køb programmet...
Avatar billede david25 Nybegynder
05. februar 2003 - 10:24 #2
Tak for dit gode råd! - Producenten eksisterer ikke mere !!
Avatar billede chalde Seniormester
05. februar 2003 - 10:25 #3
hvilket program er det?
Avatar billede lrp Nybegynder
05. februar 2003 - 10:25 #4
Du kunne evt. prøve at ændre datoen på computeren. I stedet for 5. februar 2003, kunne du jo fx stille den til 5. januar 2003. Jeg synes dog, at du seriøst burde overveje at købe programmet istedet for.
Avatar billede lrp Nybegynder
05. februar 2003 - 10:28 #5
En anden mulighed er jo at afinstallere programmet, og dernæst installere det igen. Hvis det heller ikke hjælper, skal du nok ned og rode lidt i registreringsdatabasen (vha. Regedit.exe) - der ligger den oprindelige installationsdato sikkert gemt. Prøv at søge efter programmets eller producentens navn - så dukker der måske noget brugbart frem.
Avatar billede keysersoze Guru
05. februar 2003 - 10:28 #6
uanset om producentet eksisterer eller ej vil jeg tro at du det vil forsøge på er lidt ulovligt... der er jo en grund til at en trial kun er de 30 dage.

Umiddelbart kan du ingenting gøre medmindre du vil bryde loven og så er eksperten det forkerte sted at gå hen.

Eneste mulighed burde være at formattere puteren, men det er måske lidt drastisk...
Avatar billede david25 Nybegynder
05. februar 2003 - 10:33 #7
Irp > det vil jeg lige prøve og lege med , om jeg kan .
Avatar billede ladyhawke Novice
05. februar 2003 - 10:41 #8
Hvilket program er det? Måske er der andre der har overtaget udviklingen eller også kan det være der findes lignende programmer...
Avatar billede david25 Nybegynder
08. februar 2003 - 08:58 #9
tak for hjælpen irp . det virkede :)