Avatar billede waya Nybegynder
01. november 2000 - 10:28 Der er 8 kommentarer

\'partner\' til e-kort projekt

Har du styr på ASP-programmering, og har du flair for design (eller er I to med hver sin kompetence?), kunne dette være noget.

Jeg har en ide omkring et e-kort site, som diferentierer sig fra andre lign. sites, og som har et indtjeningspotentiale.

Har du mod på at få en andel i projektet mod arbejde - læg da din email her samt et par ord om, hvem du er (samt et par referencer...) Så vender jeg tilbage til dig med nærmere info.
Avatar billede orfeus Nybegynder
01. november 2000 - 10:33 #1
sted i landet????
Avatar billede waya Nybegynder
01. november 2000 - 10:34 #2
kbh
Avatar billede keysersoze Guru
01. november 2000 - 10:59 #3
kim@soze.dk
http://www.design4real.dk (under opbygning)
Avatar billede nof Nybegynder
01. november 2000 - 20:07 #4
Hej,

jeg er webdesigner og har før bl.a. lavet disse sider:

www.nakskov-laegehus.dk
www.clara-kristian.dk
www.nof.dk (miniportal - under opbygning)

Jeg arbejder sammen med en ASP programmør og en anden designer.

Hvis du skulle være interesseret kan du kontakte mig på ICQ 37915822 eller på e-mail nof@nof.dk

Du kan se mere om mig i min info.

/nof
Avatar billede chickababy Nybegynder
06. november 2000 - 17:27 #5
webdesigner
ksbl@mail.dk

www.net-solutions.dk
www.netcarisma.com [ under opbygning]
www.linkdup.com [menuen]
www.afewgood.cjb.net

+ jeg er ekspert i markedføring af sider!
Avatar billede superfrog Nybegynder
04. januar 2001 - 21:42 #6
til chickababy:
hvorfor har jeg så aldrig hørt om dine sites? :)

du behøver ikke svare da jeg ikke følger med i dette spørsmål, faldt bare lige over det....
Avatar billede equip.dk Nybegynder
25. januar 2001 - 20:27 #7
chickababy...det er nogle cool sites du har

PS. på net-solutions.dk hvis man vælger dansk virker dine links ikke...
Avatar billede klas Juniormester
10. april 2001 - 16:54 #8
er der stadig liv i dette spørgsmål . .jeg er klar på et seriøst samarbejde kontakt mig på klas@klas.dk  eller icq 10385865