Avatar billede marx Nybegynder
05. februar 2003 - 00:05 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

kritik af bookies.dk

Hej!

Har lavet denne side til bookies.dk

www.bookies.dk

Hvad synes i?

Han varetager selv siden nu.

/marx
Avatar billede Jman Praktikant
05. februar 2003 - 00:13 #1
en god ide til en ny slags portal :)

Den er nem og hurtig at gå til... Jeg savner dog et lidt bredere farvevalg. Den virker en smule tam og  sætter mig ikke i mit gambler-mood...

Men ellers synes jeg det er en god side, der er værd at udvikle på - surfer lige lidt videre
Avatar billede Jman Praktikant
05. februar 2003 - 00:14 #2
hvorfor skal ordbogen bne i et nyt vindue ?
Avatar billede marx Nybegynder
05. februar 2003 - 00:48 #3
Alle spørgsmål, bliver besvaret gennem mig, af ham jeg har lavede siden for.

Bredere farvevalg? nogen forslag?
Avatar billede Jman Praktikant
05. februar 2003 - 00:50 #4
det jeg mener er; mon ikke eksempelvis banneret skulle "matche" en smule mere til designet - evt. en duotone, der passer til tabellerne/logoet på siden.
Avatar billede Jman Praktikant
05. februar 2003 - 00:50 #5
msåke gøre lidt mere brug af den samme røde farve, som der nu engang er i logoet
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
05. februar 2003 - 07:27 #6
(1) En enkel og flot side

(2) Reklamen for "betandwin" er rimelig iøjefalende og den er placeret lidt midt i det hele, så den virker som en del af designet, og som en meget vigtig del. FJERN DEN

(3) Siden er meget enkel og det er let at navigere rundt på den

(4) Alle dine sider er lange og der bliver en del scroll. Hvilket er en skam.

(5) karakter: 8@13
Avatar billede camillap Nybegynder
05. februar 2003 - 08:36 #7
flott side, men den flash teksten nede i statuslinjen er fryktelig irriterende....
Avatar billede marx Nybegynder
05. februar 2003 - 12:50 #8
Her er en kommentar du gerne må skrive ind:

Ang. Ordbogen er det meningen den skal åbnes i et nyt vindue, da man på den måde hurtigt kan skifte mellem det ord man ikke forstår og tilbage til ordbogen. Hvis man kun har et browser vindue åbnet, har man muligvis glemt hvordan ordet staves. Derfor er det lavet sådan. Men hvis det er meget irreterende, bliver det selvfølgelig fjernet. Hvad siger I?

Grunden til de lange sider, er at der jo står en del på hver side. Hvis man i stedet skulle dele de lange sider op, skal man trykke meget mere frem og tilbage. Men det giver måske er større overblik? Jeg synes nu ikke det er så galt når man kører en høj opløsning, men har dog ikke tænkt over det når jeg har set siden i en mindre opløsning. Men hvad siger I? Vil det være en god ide at dele de lange sider noget mere op?

Mvh
Bjarne Linjordet
Webmaster
Bookies.dk
Avatar billede marx Nybegynder
05. februar 2003 - 12:52 #9
Den første linje skal man nok bare glemme....

/marx
Avatar billede marx Nybegynder
16. januar 2005 - 16:21 #10
lukket