Avatar billede oletp Nybegynder
04. februar 2003 - 22:12 Der er 9 kommentarer

DC10+ og Windows XP

Jeg har installeret Windows XP-pro.
Derefter vil jeg installere DC10+, men desværre uden held.
Den meddeler, >at instalationen ikke har support med windows NT 5.0<
XP er installeret som fat 32.
Avatar billede i-know.dk Nybegynder
04. februar 2003 - 22:17 #1
Du kan ikke tvinge den igennem?
Avatar billede Slettet bruger
04. februar 2003 - 22:18 #2
Så må du jo konvertere dit drev til ntfs.

Skriv følgende i vinduet med kommandoprompten:
convert drevbogstav: /fs:ntfs

F.eks. vil convert D: /fs:ntfs formatere drev D: i ntfs-format.

Bemærk!

Hvis du vil åbne en kommandolinje, skal du klikke på Start, pege på Alle programmer, pege på Tilbehør og derefter klikke på Kommandoprompt.
Med denne kommando kan du konvertere diskenheder, der er formateret med FAT eller FAT32, til NTFS.
Avatar billede i-know.dk Nybegynder
04. februar 2003 - 22:20 #3
schulze->
Ville det hjælpe at indstaler det på ntfs fil system?
Avatar billede Slettet bruger
04. februar 2003 - 22:21 #4
Hov, jeg troede at "XP er installeret som fat 32" var en del af den fejlmeddelelse han fik. Glem mit svar.
Avatar billede jpvj Nybegynder
04. februar 2003 - 22:25 #5
Nu aner jeg ikke hvad DC10+ er, men vi befinder os jo under video, så ... google -> http://www.windowsxp-drivers.com/drivers/77/77882.htm

Ka' det bruges?

JP
Avatar billede i-know.dk Nybegynder
04. februar 2003 - 22:27 #7
Nu kan han jo ikke bruge driver til noget da han ikke kan få kortet indstaleret.
Avatar billede cgleerup Nybegynder
05. februar 2003 - 19:02 #8
hvis du bruger den medfølgende software fra cdén, så er det rent faktisk et meget mystisk problem. Men jeg tror nu også mest at det er et driver problem, se lidt på pinnacles hjemmeside, eller tjek det her link:

http://www.windowsxp-drivers.com/drivers/77/77882.htm

i-know.dk > ved at benytte den rigtige driver til hardware installeres den jo så at sige, så det burde faktisk hjælpe
Avatar billede henninga Novice
08. februar 2003 - 17:51 #9
Her kan du hente drivere til dit DC10 kort:
http://www.pinnaclesys.com/wwwmenu.asp?langue_id=2
Prøv at checke de forskellige oplysninger

Så vidt jeg kan se er DC10 kun til 95 og 98 ???
Du skriver DC10 plus  og det kan jeg ikke finde.

HenningA