Avatar billede notlob Nybegynder
04. februar 2003 - 20:39 Der er 11 kommentarer

Warning: Page has Expired

Hej

Min browser (IE 6.0 med seneste opdateringer SP1) er for nyeligt begyndt at vise mig beskeden:

"Warning: Page has Expired The page you requested was created using information you submitted in a form. This page is no longer available. As a security precaution, Internet Explorer does not automatically resubmit your information for you. To resubmit your information and view this Web page, click the Refresh button."

når jeg bruger tilbage knappen på sider hvor jeg har udfyldt en form. F.eks. en søgning på edbpriser. Hvordan undgår jeg denne yderst irriterende besked?
Avatar billede backside Nybegynder
04. februar 2003 - 21:04 #1
Der skal du vist ind i sikkerheds instillinger og slække lidt på det.
Avatar billede notlob Nybegynder
04. februar 2003 - 22:36 #2
Jeg troede at jeg havde været inde og sætte mine sikkerhedsindstillinger til low, men da jeg tjekkede viste det sig at den hopper tilbage til medium af sig selv. Er der anti virus programmer eller firewalls der kan override sikkerheds indstillingerne i IE? (Jeg kører med Norman Virus Control og Zone Alarm)
Avatar billede backside Nybegynder
04. februar 2003 - 22:39 #3
Tror jeg ikke.
Hvis du som jeg har den tændt altid, glemmer man tit at genstarte. Hvis den så crasher dagen efter og skal dræbes på den hårde måde gemmes instillingerne ikke.
Prøv lige en gang mere og genstart på den rigtige måde.
Avatar billede notlob Nybegynder
04. februar 2003 - 22:52 #4
Yes jeg kunne godt sætte mine sikkerhedsinstillinger til low, men det løste ikke problemet. Den viser stadig: Warning: Page has Expired.
Avatar billede backside Nybegynder
04. februar 2003 - 23:24 #5
Hvad med cookie instillingerne?
Avatar billede notlob Nybegynder
05. februar 2003 - 00:37 #6
Nej det virker heller ikke.
Avatar billede jkrons Professor
05. februar 2003 - 10:16 #7
Jeg havde faktisk præcis det sammen problem efter at være skiftet fra Norton Personal Firewall til Zonealarm. Jeg er ikke hjemme lige nu, så jeg kan ikke kontrollere, men så vidt jeg husker ændrede jeg, så ZoneAlarm tillader cookies. Det var i hvert fald noget med Privacy i ZoneAlarm.
Avatar billede backside Nybegynder
05. februar 2003 - 11:23 #8
jkrons>> notlob skriver jo at det ikke er cookie instillingerne den er gal med. ;)
Avatar billede notlob Nybegynder
05. februar 2003 - 22:18 #9
Jeg prøved at slå Zone Alarm fra et kort øjeblik! Og starte IE igen. Problemet var der stadig.

Men det ville alligevel være interessant hvis du du jkrons kunne huske hvad du gjorde helt præcist.
Avatar billede jkrons Professor
05. februar 2003 - 23:30 #10
I Privacy fanebladet satte jeg Cookie Control til Off.
Avatar billede jkrons Professor
05. februar 2003 - 23:31 #11
Og Mobile Code Control til Off.