Avatar billede php_newbie Nybegynder
04. februar 2003 - 20:15 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Virker mit outlook / mail adr.

hejsa...

Jeg har lige et haster haster haster spørgsmål..
jeg venter en vigtig mail på mit nye domaine en helt ny mail adresse ikke modtaget noget på den før :(

Jeg har lagt kontien ind (ca en uge siden) og kørt det der "Test kontoindstillinger" og den udfører alle opgaverne... Er alt så i orden ??

har ikke modtaget den der test mail den sender :(

har også prøvet at sende en inde fra min hotmail konto heller ingen gevinst endnu...

Er det bare min server der er langsom eller hvad sker der lige ???
Avatar billede php_newbie Nybegynder
04. februar 2003 - 20:17 #1
når jeg bruger en af mine adre kontier på den samme server modtager jeg mailen med det samme hvad går der galt ?
Avatar billede php_newbie Nybegynder
04. februar 2003 - 20:19 #2
pop3 og smtp serveren på de to konti er ens.. og brugernavn og adgangskode er rigtig!
Avatar billede hub Nybegynder
04. februar 2003 - 20:20 #3
Prøv at sende en (tom) test mail til denne adresse:
bounce@dataweb.dk  Den returnerer blot din tomme mail med oplysninger om hvilke servere den passerer undervejs
Avatar billede php_newbie Nybegynder
04. februar 2003 - 20:28 #4
Luk outlook.... åbn outlook... Så lå der tre mails i min indbakke...