Avatar billede bavian Nybegynder
04. februar 2003 - 16:14 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Outlook vil ikke snakke med min mobil

Jeg har XP-outlook som kalenderprogram og en nokia 6210 begge med IR. Når jeg prøver at opdatere mob.tlf. siger pc´en at der ikke kan givet adgang eller noget.....?

Hvad skal man gøre, jeg har hentet PC suite til pc´en så den burde kunne snakke med nokia´en.

Mvh. Bavian
Avatar billede a-milan Nybegynder
16. februar 2003 - 20:16 #1
Jeg har en tlf. magen til, det er sådan at PC-suite ikke kan køre sammen med XP, så det får du nok ikke så meget ud af.
Men jeg ved at der kommer en ny PC-suite snart, der dog kun er kompatibel med nyere nokia'er.
Avatar billede bavian Nybegynder
17. februar 2003 - 14:33 #2
det har virket førhen med XP????
Avatar billede a-milan Nybegynder
18. februar 2003 - 18:30 #3
Har lige tjekket med Nokia, ifølge dem er den ikke kombatibel med OUTLOOK i office2002 (XP)...
Læs lige her:
http://www.nokia.dk/mobiltelefoner/6210/egenskaper.html
Avatar billede bavian Nybegynder
20. marts 2003 - 15:00 #4
hallo
Avatar billede bavian Nybegynder
01. april 2003 - 08:25 #5
du skal bare dobbelt overspænde den
Avatar billede bavian Nybegynder
01. april 2003 - 08:38 #6
yeps
Avatar billede yeti Nybegynder
05. maj 2003 - 22:47 #7
Hvis du også har en palm kan det nogle gange give konflikter.