Avatar billede dmg Nybegynder
04. februar 2003 - 12:47 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Tidsregistrering

Hej gutter ;-)

Jeg skal lave et tidsregistrerings system, der skal køre via web interface!!!

Et system hvor folk kan skrive ind alt den tid de bruger på diverse ting og sager.

Er det muligt at finde sådanne færdiglavet systemer nogen steder eller skal man selv til at kode alt....????

Jeg ville sætte pris på, hvis jeg evt kunne få et link til en sej side.....

Tak for hjælpen ;-)
Avatar billede moefelt Nybegynder
04. februar 2003 - 12:49 #1
jeg har ikke set nogen steder hvor der lige nøjagtigt kun var den feature. Jeg tror også du får mest ud af et skræddersyet system.
Avatar billede moefelt Nybegynder
04. februar 2003 - 12:50 #2
ellers så prøv:
www.asp.dk
www.hotscripts.com
Avatar billede dmg Nybegynder
04. februar 2003 - 13:30 #3
Jeg har selv været inde på en masse sider. Men ligesom www.phpnuke.org kunne der måske være en side der omhandlede et system med noget tidsregistrering???? who knows.... Hvis du falder over noget ligende må du meget gerne sige til ;-)
Avatar billede jakobam Nybegynder
24. februar 2003 - 10:21 #4
Tjek http://www.timelog.dk og se om det er noget du kan bruge/lade dig inspirere af.
Avatar billede dmg Nybegynder
28. oktober 2004 - 09:27 #5
lukker spørgsmålet
Avatar billede kela77 Nybegynder
01. december 2004 - 16:31 #6
Prøv at kigge på [ http://www.dynamicorder.dk ].

Dette er et webbaseret tidsregistrerings- og projektstyringsværktøj, der IKKE koster en bondegård !

Der er massere af skærmbilleder, der kan give inspiration.