Avatar billede ramdata Nybegynder
03. februar 2003 - 16:21 Der er 8 kommentarer

Design af freelanceweb og hvervning af mulige emner.

Jeg har længe gået med tanken om at stable et site på benene hvor eventuelle kunder kan gå ind og søge specifikt på en opgavetype og dermed finde den rette konsulent til opgaven. Altså, en database - hvor konsulenten yderligere får mulighed for at vise sine egne referencer.

Sitet skal også have en oprettelsesformular, hvor nye konsulenter skal kunne søge på opgaver og eventuelle stillinger, des lige kunne ansøge om at komme med i et lidt større samarbejde. Altså, en oprettelsesformular, hvori man skal kunne udfylde en liste over de sites man har deltaget i/opbygget.

Derudover skal sitet indeholde generelle informationer omkring min kommende virksomhed og de løsninger der tilbydes.

Jeg har tidligere været igang med et sådant projekt, men har måttet se mig overhalet af andre verserende opgaver. Nu skal det ske og jeg skal bruge hjælp og en bunke af jer dygtige gutter derude som mulige emner til mine kommende kunder !

Send en mail med cv og lidt info om hvad du/i har lavet : h.ramsing@ramdata.dk

Opgaven på hele designet og databaserne belønnes med 150 point + det løse.

Ramdata
Avatar billede Slettet bruger
03. februar 2003 - 16:30 #1
Avatar billede moskjaer Nybegynder
03. februar 2003 - 16:31 #2
Avatar billede askhoej Praktikant
03. februar 2003 - 16:31 #3
Avatar billede ramdata Nybegynder
03. februar 2003 - 16:46 #4
Ja, til dels - men til forskel fra disse steder, vil folkene i denne database vil være aflønnet direkte af os. Altså, freelancekontrakt hos os, aflønnet af os.
Opgavernes prissammensætning vil altså foregå igennem os, med det ene formål at bringe flere af de virkelig dygtige folk derude i en bedre økonomisk situation og gøre vores til at IT-branchen igen bliver et attraktivt investeringsobjekt. Derudover vil vi have mulighed for at kunne samle flere dygtige folk indenfor diverse felter til udførsel af fælles opgaver og komplette løsninger.

Vi taler altså her om følgende :

Designere
Programmører
Supportere (software/hardware)

Yderligere søger JEG kompetente folk som vil være med til at opbygge en funktion som denne, med referencer og et fornuftigt erfaringsgrundlag.

Ramdata
Avatar billede Slettet bruger
03. februar 2003 - 16:50 #5
Hmmm...belønning 150 point? Hvor mange liter mælk kan man få for det?
Avatar billede ramdata Nybegynder
03. februar 2003 - 16:54 #6
Du kan jo starte med at sende mig lidt om hvad du kan. Så kan vi diskutere mælk, småkager og holden i hånd derfra :-)

Hvis du læser lidt i reglerne her, må jeg på dette site ikke tilbyde dig penge men kun point, remember ? :-)
Avatar billede Slettet bruger
03. februar 2003 - 16:55 #7
Det er faktisk lavet om. Ifølge reglerne må man tilbyde hvad man vil, med et par forbehold :)
Avatar billede ramdata Nybegynder
03. februar 2003 - 16:57 #8
Så syntes jeg at du skal få sendt noget afsted hvis du er interesseret og samtidig skrive hvad du er interesseret i :-)