Avatar billede thuffe Nybegynder
03. februar 2003 - 16:02 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

TVout uden filmvisning?

Hejsa! Jeg har købt et TVoutkabel Og sat det til.
Det fungerer fint med farve og det hele..
MEN
Når jeg vil afspille film kan jeg godt se filmen på min pcskærm. Men ikke på tv'et. Hvad er der galt? Og kan det rettes! Jeg er meget desperat da det var meningen at jeg skulle kunne se film på det

//thufir out
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
03. februar 2003 - 16:14 #1
Overlay:

Sådan slår du 'overscanning' til?
egenskaber for skærm > instillinger > avanceret > geforce2 mx400 fanen > yderligere egenskaber-knappen > overlaystyringsenheder > styringsenheder til videospejling > vælg feks. kildeforhold.
Dette gør at dine film blir vist i 'fuld skærm'
Avatar billede mm12010 Nybegynder
03. februar 2003 - 16:18 #2
tv'et skal sættes som primær skrærm:

ATI: egenskaber for skærm > instillinger > avanceret > skræme

GeForce: egenskaber for skærm > instillinger > avanceret > nView
Avatar billede thuffe Nybegynder
03. februar 2003 - 16:34 #3
Takker ;) Metal hansen. Dit er ikke muligt da knappen ikke kan trykkes på.
mm12010: dit virker. Gad bare godt hvis man kunne begge steder :)
Avatar billede i-know.dk Nybegynder
03. februar 2003 - 16:36 #4
Har du prøvet www.tvtool.de den kan det du ønsker nemt :)
Avatar billede i-know.dk Nybegynder
03. februar 2003 - 16:37 #5
Og så lige på UK.
http://tvtool.info/index_e.htm
Avatar billede mm12010 Nybegynder
03. februar 2003 - 16:41 #6
med mindre at du har et super-vildt grafikkort er sandsynligheden for at kunne se film på begge skræme meget lille...
Avatar billede popeye_2k Nybegynder
03. februar 2003 - 16:43 #7
Hey jeg har det samme problem med mit Gforce 2mx efter jeg opdaterede til de seneste versioner af nividia driver.
Det med film har jeg løst ved at bruge BS Player og direkte i det slå Overlay helt fra.
BS Player > Properties > Video (mener jeg) og der skulle gerne være et sted du kan slå overlay fra...  og voila billede på TV'et, en anden fed funktion i BS er at du kan skifte opløsning unden og skulle ind i prperties for skærm osv, når man så lukker BS Player slår den automatisk over i den opløsning man normalt kører med...

Mvh
Søren Larsen
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
03. februar 2003 - 17:17 #8
http://www.tweak.dk/nvidia.php prøv Detonator 30.82  (Officiel WHQL)
Avatar billede thuffe Nybegynder
03. februar 2003 - 21:50 #9
well... Jeg fik det til at virke. (Bestilte også lige et GF4 TI4200) Så.... Nu SKAL det virke med det nye kort :) Men Tak for hjælpen

//Thuffe Out
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
04. februar 2003 - 01:07 #10
ok - men  hvorfor fik mm12010 point?!