Avatar billede erax Nybegynder
02. februar 2003 - 14:23 Der er 8 kommentarer

Intet højtaler ikon lige pludseligt

Ligepludselig synes Xp at det blev FOR meget med mit lydstyrke ikon i taskbaren ved uret. Jeg har prøvet at gå i control panel > Sounds&audio devices og sætte flueben i  PLACE VOLUME IKON i taskbar....men så kommer der en alertbox med ´teksten "Windows cannot display Volume control in the taskbar fordi Volume control program er ikke installeret. To install it use ADD/REMOVE programs in control panel."  DET prøver jeg så men det kan jeg ikke finde ud af åbenbart da der ikke ER nogen funktion til dette i add remove programs. Det skal lige siges at min lyd fungerer perfekt og alt er som normalt....bare uden volume kontrol! Håber nogen ved hvad der dog sker!!
Avatar billede 7degreez Praktikant
02. februar 2003 - 14:24 #1
Har du kommet til at skjule den..???
Avatar billede erax Nybegynder
02. februar 2003 - 14:25 #2
Nej....den er der bare ikke, jeg har prøvet at sætte ikonet TIL igen.
Avatar billede peet-49 Novice
02. februar 2003 - 14:41 #3
Brug din systemgendannelse, brug en dato fra før det skete.
Avatar billede erax Nybegynder
02. februar 2003 - 14:52 #4
...Betyder det at jeg kan miste nogen filer eller andet arbejde?
Avatar billede peet-49 Novice
02. februar 2003 - 14:55 #5
Du mister ikke noget arbejde. Har du installeret programmer siden, skal de geninstalleres.
Avatar billede erax Nybegynder
02. februar 2003 - 14:59 #6
Skulle det bare være løsningen?
Avatar billede Sweet1 Nybegynder
02. februar 2003 - 15:01 #7
Det har jeg ozz prøvet *SS*

Gå ind i lydindstillinger og fjern fluebenet for visning af lydicon, klik på anvend, klik okay, og gå så ind og sæt fluebenet på igen, så skulle dit lydicon gerne komme frem igen.

/Sweet1
Avatar billede peet-49 Novice
02. februar 2003 - 15:02 #8
Har systemet kørt med icon før, er det løsningen.