Avatar billede kim1277 Nybegynder
01. februar 2003 - 13:31 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Problemer med Simcity 4

Når spillet er instaleret, og jeg prøver på at starte det op får jeg at vide at der et eller andet grafik
problem eller winxp problem så jeg kan ikke spille det, er der ikke en som kan hjælpe. På forhånd tak
Avatar billede spunk13 Nybegynder
01. februar 2003 - 13:37 #1
Har du en nyere version af DirectX installeret?
Avatar billede kim1277 Nybegynder
01. februar 2003 - 14:46 #2
Ja, det har jeg dx9 på den ene maskine og dx8,1 på daen anden og prblemet er det samme, og det er begge meget store maskiner så der er kræfter nok