Avatar billede jonaz Nybegynder
31. oktober 2000 - 11:20 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

ActiveXform - hvor bliver den af?

Jeg har lavet en ActiveXform i Delphi og vil nu gerne deployere den til web. Min testhtml (lavet af Delphi, ikke af mig) vider mig et billede med omtrent samme størrelse som min form, men forsynet med et sørgeligt lille kryds - ingen ting at se! :(
Jeg bruger IIS5 på en w2k og Delphi 5 Entreprise Trial. Mon ikke jeg har overset en lille knap eller et flueben eller noget?
Avatar billede tknudsen Nybegynder
31. oktober 2000 - 11:28 #1
.ocx-filen skal ligge i samme katalog som .html-filen (eller skal der i codebase parameteren angives sti til .oxc-filen)
Avatar billede jonaz Nybegynder
01. november 2000 - 14:15 #2
Øv, jeg har prøvet at stille samtlige directoryoptions i web-deployment til c:\\inetpub\\wwwroot - stadig kun det elendige røde kryds.

Avatar billede delphinewbie Nybegynder
22. marts 2001 - 20:45 #3
Hvis det er en shareware component du har brugt til at lave dit activexform program(dvs skal betale penge for det..en prøve version)
så er det derfor. de vil ikke tillade dig at bruge det før at det er købt
Avatar billede jonaz Nybegynder
22. marts 2001 - 21:47 #4
Det er ikke en sharewarekomponent, men den alm. activeXform som følger med Delphi...
Jeg tror løsningen er noget med at registrere ocx-filen (?) men har endnu ikke fundet en løsning.
Avatar billede ewc2k Nybegynder
27. april 2001 - 20:42 #5
Der er sket en fejl i dit delphi...geninstaller