Avatar billede boheme Nybegynder
31. januar 2003 - 11:06 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

irriterende popup vindue

I explorer bliver det samme vindue ved med at poppe op flere gange om dagen, det er et pornolink vindue, hvordan får jeg fjernet denne egenskab fra min computer. Jeg har kørt addaware og antivirus. Tak
Avatar billede ole_madsen Ekspert
31. januar 2003 - 11:08 #1
Ja, det må være irriterende.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
31. januar 2003 - 11:10 #2
Okay - der er vist ged i eksperten lige nu, så man ikke kan se indholdet.

Når de en gang får det fikset, gætter jeg på at det er denne du spørger efter:
http://www.panicware.com/product_psfree.html
Avatar billede boheme Nybegynder
31. januar 2003 - 11:20 #3
Hej Jeg kan ikke se dit andet svar, men jeg fik lige læst dit første inden der gik kuk i eksperten. Jeg har ikke brug for en generel popup killer da der primært arbejdes på seriøse sites, men jeg har derimod brug for at lokalisere hvor på min computer commandoen for det ene popup vindue ligger (Det er altid det samme popup vindue)
Avatar billede morten_leth Nybegynder
31. januar 2003 - 11:24 #4
kør en ad-aware... jeg kan ikke lige se hvad det er for et spm. men jeg tror det ville gøre tricket....
www.lavasoftusa.com
Avatar billede fromsej Praktikant
31. januar 2003 - 11:29 #5
Avatar billede fromsej Praktikant
31. januar 2003 - 11:33 #6
Prøv at læse her , det er nogenlunde samme problem.
http://exp.dk/spm/309615
Avatar billede boheme Nybegynder
31. januar 2003 - 11:41 #7
Jeg bruger XP og har prøveta ad aware
Avatar billede fromsej Praktikant
31. januar 2003 - 11:43 #8
Har den side et navn?
Avatar billede dios Nybegynder
12. marts 2003 - 08:33 #9
Har du prøvet BHOdemon?
Den kan finde og deaktivere dll'er der starter op i IE
http://www.spywareinfo.com/downloads/bhod/
Avatar billede boheme Nybegynder
17. marts 2003 - 12:15 #10
tak