Avatar billede analize Nybegynder
30. januar 2003 - 22:14 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Musik

Hej Eksperter!
Jeg har et spørgsmål til folk der ikk kun lever i internet verdenen men også laver andet som der er en smule stil over.
Jeg har hørt en fed sang hvor omkvædet er nogenlunde sådan her:
Homeboy, i came to party. Your girl was looking at me..........
Men kan sq ikk huskje hvem der har lavet den eller hva den hedder.

Kan nogen af jer hjælpe?
Avatar billede Slettet bruger
30. januar 2003 - 22:16 #1
Avatar billede Slettet bruger
30. januar 2003 - 22:18 #2
Nå men et tips til en anden god gang du søger en sang titel:
http://www.google.com/search?hl=en&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=%22Homeboy%2C+i+came+to+party%22
Avatar billede analize Nybegynder
30. januar 2003 - 22:36 #3
Helt sikkert! Mange tak for det! Det var lige hva jeg ledte efter! Tak amigo :)