Avatar billede kochx Nybegynder
31. oktober 2000 - 07:50 Der er 30 kommentarer og
1 løsning

Delt Modem

Er der nogen der har en komplet dokumentation på, hvordan man konfigurer delt modem under Win 98 SE. Det drejer sig om at få en bærbar samt to stationære PC\'er koblet til en 10/100 Mpbs. HUB,hvor modemet så er installeret på en af de stationære.
Kan det lade sig gøre under Win NT 4.0 (SP5)?
Avatar billede bgjensen Nybegynder
31. oktober 2000 - 08:07 #1
Du kan bruge programmet WinRoute som kan downloades her www.winroute.com der er ikke megen dokumentation der, men jeg kan sende dig lidt dokumentation i form af billeder, hvis det er?
Avatar billede kochx Nybegynder
31. oktober 2000 - 08:12 #2
Det skal helst være den på Win98 SE medfølgende delt modem, med fuld dokumentation !!!!!!!!
Avatar billede cyberm Nybegynder
31. oktober 2000 - 08:16 #3
Jeg ville nu også vælge WinRoute, hvorfor vil du bruge det i Win98??
Avatar billede bgjensen Nybegynder
31. oktober 2000 - 08:19 #4
Og WinRoute virker også med NT 4.0
Avatar billede renny Nybegynder
31. oktober 2000 - 08:20 #5
hvad får man ud af at vælge winroute, det som er i win98se er rigtig godt.
jeg var ude at opsætte 4 computere den ene dag med win98Se selvom alle 4 var på og brugte det aktivt kørte det ligeså hurtigt som hvis der kun var en på (Det var med Isdn)
Avatar billede bgjensen Nybegynder
31. oktober 2000 - 08:21 #6
Jeg har bare oplevet at det var nemmere at konfigurarer WinRoute end det i Windows!!
Avatar billede cyberm Nybegynder
31. oktober 2000 - 08:22 #7
Man har også muligheden for atsætte tidsbegrensningr og meget andet i WinRoute
Avatar billede renny Nybegynder
31. oktober 2000 - 08:23 #8
det kan da ikke fås end det i Win98se
Avatar billede bgjensen Nybegynder
31. oktober 2000 - 08:25 #9
Hvad kan ikke fås??
Avatar billede renny Nybegynder
31. oktober 2000 - 08:28 #10
nemmere at instalere/sætte op og så er det med i prisen når man køber win98se
Avatar billede bgjensen Nybegynder
31. oktober 2000 - 08:31 #11
WinRoute er godt nok kun shareware, men kochx kan måske smutte forbi en side, hvor han kunne downloade en crack (Måske ulovligt, men tænker på det)
Avatar billede bgjensen Nybegynder
31. oktober 2000 - 08:33 #12
Har du prøvet WinRoute Renny??
Avatar billede renny Nybegynder
31. oktober 2000 - 08:39 #13
nej  Jeg køber ikke et program når jeg har et som virker tilfredsstillendne
Avatar billede bgjensen Nybegynder
31. oktober 2000 - 08:39 #14
Hvordan ved du så at det der følger med windows, er bedere end WinRoute??
Avatar billede cyberm Nybegynder
31. oktober 2000 - 08:40 #15
Man kan jo ikke vide noget om et progra msom man ikke har prøvet!!!
Avatar billede renny Nybegynder
31. oktober 2000 - 08:43 #16
Det er vi da enige i
Det som jeg mener er at hvorfor skal man købe et program når man har et gratis som man er tilfreds med
Avatar billede bgjensen Nybegynder
31. oktober 2000 - 08:45 #17
Det er rigtigt, men jeg siger bare at jeg var mere heldig med WinRoute!!
Avatar billede cyberm Nybegynder
31. oktober 2000 - 08:46 #18
Winroute er nemmere at sætte op efter hvad jeg har prøvet!!!
Avatar billede renny Nybegynder
31. oktober 2000 - 08:47 #19
gunni42
jeg siger ikke det er bedre jeg siger bare det efter min mening kører perfekt, når man på de andre computere kører ligeså godt som på hovedcomputeren inden det blev installeret, kan man vel ikke forlange mere.
Avatar billede cyberm Nybegynder
31. oktober 2000 - 08:49 #20
Det gør WinRoute da også , jeg kan da ikke mærke når min to andre pc\'er på nettet og de køre lige så hurtigt som hovedpc\'en som har WinRoute
Avatar billede bgjensen Nybegynder
31. oktober 2000 - 08:50 #21
Nej det kan man ikke. Men jeg holder bare fast ved at jeg syntes at WinRoute er bedere!!!
Men lad os droppe denne diskution, og høre hvad Kochx har at sige?? Så hvad siger du Kochx, vil du helst bruge den som følger med windows, eller WinRoute???
Avatar billede renny Nybegynder
31. oktober 2000 - 08:50 #22
du har så bare ofret nogle ekstra penge, hvis du da kører lovligt
Avatar billede bgjensen Nybegynder
31. oktober 2000 - 08:52 #23
JEP (HEHE)
Avatar billede cyberm Nybegynder
31. oktober 2000 - 08:53 #24
Ja Ja selvføjelig
Avatar billede kochx Nybegynder
31. oktober 2000 - 08:55 #25
Jeg bliver nødt til at vælge det der følger med Win 98 SE !!!!!
Avatar billede cyberm Nybegynder
31. oktober 2000 - 08:58 #26
Det er jo dit valg!!
Avatar billede bgjensen Nybegynder
31. oktober 2000 - 08:58 #27
Det er ok så kan jeg ikke hjælpe, da jeg har låst mig fast til winroute, men hvis du ombestemmet dig, siger du bare til!!!
Avatar billede renny Nybegynder
31. oktober 2000 - 09:01 #28
jeg er tilbage om et par timer, så kan jeg lave en forklaring til dig
Avatar billede kochx Nybegynder
31. oktober 2000 - 09:04 #29
Alletiders Jeg venter spændt. Det er til Koncerdirektørens hjemme PC ordning. So it better be god!!!!!!
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
31. oktober 2000 - 09:39 #30
her får du en detaljeret instruktion:
http://www.danbbs.dk/~duelund/pcinfo/ics/index.htm
Avatar billede silveruno Nybegynder
31. oktober 2000 - 10:37 #31
Jeg kan anbefale Proxy+
det er et gratis program, hvis det bliver brugt til 5 maskiner eller mindre.
Der er en meget fin manual med programmet.
http://www.proxyplus.cz/