Avatar billede zer0c00l Juniormester
30. januar 2003 - 17:34 Der er 14 kommentarer og
3 løsninger

100% cpu forbrug?? Hvorfor?

Hej eksperter..
En af mine venner har et lille problem.. Hans cpu-forbrug i windows XP står konstant på 100§ og han har lige haft formateret.. Hvad kan det skyldes??
Avatar billede spr3kcer Nybegynder
30. januar 2003 - 17:38 #1
Hvilken proces bruger meget cpu ?
Avatar billede zer0c00l Juniormester
30. januar 2003 - 17:39 #2
Elle står på 100% siger han..
Avatar billede simonvalter Praktikant
30. januar 2003 - 17:41 #3
få ham til at kigge i task manager og se hvilket program der bruger så meget cpu .. jeg har set det før bla med en version af zonealarm det havde en bug så den gik helt amok...
Avatar billede whatever Nybegynder
30. januar 2003 - 17:43 #4
Ellers tag et screenshot af task manageren, og smid det op på nettet.
Avatar billede munk Nybegynder
30. januar 2003 - 17:46 #5
Det kan være Vcool....Har haft det selv med samme prob tilfølge.Højreklik på proseslinjen på ikonet og marker exit
Avatar billede i-know.dk Nybegynder
30. januar 2003 - 18:11 #6
Avatar billede zer0c00l Juniormester
30. januar 2003 - 18:14 #7
vender tilbare i morgen.. tak indtil videre :)
Avatar billede crossport Nybegynder
30. januar 2003 - 18:48 #8
kigger lige med ;o)
Avatar billede hcma Novice
30. januar 2003 - 20:00 #9
Er du sikker på at der står "Forbrug" og ikke "idle"
Hvis der står "idle" er det ledig kapacitet, hvilket betyder er der ikke er brugt nogle af cpu'ens ressourser.
Avatar billede zer0c00l Juniormester
04. februar 2003 - 01:52 #10
Undskyld det har varet så længe.. Jeg aner det faktisk ikke. Det er som sagt ikke min egen computer.. Jeg vil forhøre mig..
Avatar billede munk Nybegynder
05. februar 2003 - 05:23 #11
<oki jeg pudser næse imens...LOOL
Avatar billede munk Nybegynder
07. februar 2003 - 12:06 #12
Tror jeg  har rekorden for næsepudsning nu....Regn selv tiden ud...LOL
Avatar billede i-know.dk Nybegynder
07. februar 2003 - 13:31 #13
Det må være en stor gynter *GG*
Avatar billede sbm Nybegynder
07. februar 2003 - 13:38 #14
Jeg har set fænomenet i forbindelse med installation af Kaazaa (LORTEPRODUKT LAVET AF ET LORTEFIRMA!)

Ok, så fik jeg også lige luftet min mening om Kaazaa.

Ud over at den installerer spyware på din maskine, som den "glemmer" at afinstallere når du fjerner Kaazaa, så sluger den også dine cpu-ressourcer.
Avatar billede munk Nybegynder
08. februar 2003 - 03:14 #15
Jeg har "næse " for den slags....snøft snøft
Avatar billede zer0c00l Juniormester
09. februar 2003 - 17:17 #16
Takker mange gange for toldmodigheden.. håber ikke det gør så meget, når der ikke er tale om flere point end der er.. skal nok finde ud af noget hurtigst muligt :)
-Det kan dog ikke være kazaas skyld, da det som sagt er en helt frisk installation af WinXP der er tale om..
Avatar billede zer0c00l Juniormester
17. februar 2003 - 12:14 #17
nå.. vender tilbage en anden gang.. et stykke tid siden jeg har snakket med ham.. Men tak for interessen alle :D