Avatar billede simonhusby Nybegynder
30. januar 2003 - 16:08 Der er 4 kommentarer

Hjælp til Redhat newbie..

O'høj alle linux eksperter..
Jeg har lige installeret Redhat 8.0 i en dualboot med Win Xp. Det er første gang jeg overhovedet rør noget der har Linux at gøre. Nu har jeg så hentet programmet VmWare og har prøvet at installere det. Jeg klikker på den og den siger VmWare er allerede installeret, ja, men hvor? Og hvordan kan jeg starte det?!
Avatar billede soreno Praktikant
30. januar 2003 - 16:13 #1
Avatar billede soreno Praktikant
30. januar 2003 - 16:14 #2
Prøv evt. at skrive
vm
og tryk tabulator et par gange - så kan du evt. gætte hvad kommandoen heddder.

Hvis ikke den finder noget så prøv disse kombinationer:
Vm
VM
Avatar billede simonhusby Nybegynder
30. januar 2003 - 16:18 #3
Jeg har bare downloadet en trial. Jeg kan ikke finde hvor jeg installere mine programmer.
Avatar billede herlock Nybegynder
30. januar 2003 - 21:03 #4
i konsollen som root:
vmware<tab>
tryk på tab tasten hvor der står tab for jeg husker ikke hele navnet men mener det er

vmware_config.pl eller vmware-config.pl

Herlock / www.linuxplanet.dk