Avatar billede tjekket Nybegynder
30. januar 2003 - 14:17 Der er 4 kommentarer

Besked ved ændring af hjemmeside

Jeg har prøvet at søge efter et tidligere oprettet spørgsmål, men kan ikke finde det.

Jeg havde engang et link til en hjemmeside hvormed at jeg altid fik besked hvis en hjemmeside var ændret. F.eks. jeg vil gerne overvåge vor konkurrentes hjemmeside, hvis konkurrenten har en nyhed eller ændrer på nogle billeder, så modtager jeg en mail.

Kan I hjælpe ?
Avatar billede Chewie Novice
30. januar 2003 - 14:27 #1
læs venligst reglerne

http://www.eksperten.dk/spm/311427
Avatar billede Chewie Novice
30. januar 2003 - 14:27 #2
Avatar billede tjekket Nybegynder
30. januar 2003 - 14:36 #3
så så, det er sku' ikke for at snyde "chebakka". Jeg blev mindet om at oprette mit spørgsmål i en anden kategori. Jeg vil åbentbart ikke få det rigtige svar i den anden kategori
Avatar billede horsmark Nybegynder
17. april 2006 - 19:34 #4
hmm det er vel en type spyware ... måske du bør kaste opgaven i Opgaver ?