Avatar billede motu Nybegynder
30. oktober 2000 - 22:57 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Digital stills

Hejsa

Jeg mangler store digital Stills til webdesign, nogen der har nogen urls jeg kan bruge? ..evt nogen der har købt nogen jeg kan få? .
Avatar billede keysersoze Guru
30. oktober 2000 - 23:00 #1
Avatar billede falafelone Nybegynder
30. oktober 2000 - 23:41 #2
Hvad med nogle gratis nogle?
Avatar billede keysersoze Guru
31. oktober 2000 - 00:08 #3
jeg tror faktisk ikke at det findes - det er ikke lykkedes mig hidtil... :o/
Avatar billede theartist Nybegynder
31. oktober 2000 - 10:46 #4
Jeg har et godt link - Det er russisk (tror jeg) på første side hvorefter det bliver engelsk. De skulle være gratis.

http://pix.km.ua/

--:TheArtist:--
Avatar billede motu Nybegynder
31. oktober 2000 - 11:47 #5
Ok, hvis nu man skal betale for lortet, kan i så
anbefale en go site?..hvor man betaler for login ikke for de enkelte billeder?..
Avatar billede fotografik Nybegynder
02. november 2000 - 01:30 #6
prøv at kigge på webshot.com - der ligger rigtigt mange billeder - gratis, og det er tiladt at være heldig
Avatar billede motu Nybegynder
31. december 2000 - 10:33 #7
har selv fundet en god en