Avatar billede ram Nybegynder
30. januar 2003 - 08:32 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Supplerende opl. vedr. netopkobling af 2 maskiner

Jeg ved ikke hvor meget det betyder for jer, men da I har vært så venlige at tage denne tråd på igen, synes jeg også I skal ha' noget for det. Det var ikke muligt på den gamle tråd, i det sp. var lukket.
Dette er specielt til nauderus og respekten

Men hermed 200 point til spørgsmålet vedr. internetopkobling af 2 maskiner - 1 bærbar og 1 stationær.

Mvh.
Ram
Avatar billede ghazaleh Nybegynder
30. januar 2003 - 08:38 #1
glad for at være til hjælp, men du må nok sætte pointene til 170 og ikke 200 for man må ikke udlove mere end 200 point pr. spørgsmål. Så du skal nok tage 30 af pointene selv.

Har din søn fået en løsning til at køre?
Avatar billede ghazaleh Nybegynder
30. januar 2003 - 08:40 #2
og for god ordens skyld så skal vi nok også lige komme med en reference:
http://exp.dk/spm/265751

:-)
Avatar billede ram Nybegynder
30. januar 2003 - 08:42 #3
Hej respekt.
Jeg havde regnet med at gi jer 100 hver - har læst reglen om de 200
Men jeg forstår ikke dit regnestykke med 170 / 30

Nej det har han ikke, men det skyldes, at han ikke er meget hjemme -Er soldat i Varde, men kommer hjem 15 feb, og skal så arbejde med det.

Ram
Avatar billede ram Nybegynder
30. januar 2003 - 08:54 #4
Nåe ja. :-)
Avatar billede nauclerus Nybegynder
30. januar 2003 - 21:58 #5
Her er så et par ord, er ikke helt bekendt med fremgangsmåden hvad angår points, men et par ord kan man vel altid skrive.
Avatar billede ram Nybegynder
31. januar 2003 - 00:17 #6
Tak begge.

Jeg vender tilbage når eksperimentet skal køre - Hvis det ikke virker.

Mvh
Ram2