Avatar billede fat_tony Nybegynder
29. januar 2003 - 16:14 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

opsætning af FTP server med Flash FXP???

hejsa... jeg ved ikke lige om den her står i den rigtige kategori!!!! men whatever!

jeg håber en kan hjælpe mig med at sætte en ftp server op jeg bruger programmet Flash FXP... det skal lige siges at jeg INGEN viden har om programmet og om ftp servere i det hele taget... jeg har tdc bredbånd hvis det er til nogen hjælp!!!

håber der er en der kan hjælpe mig... takker på forhånd...

-FatT
Avatar billede simonvalter Praktikant
29. januar 2003 - 16:22 #1
flashfxp er ikke en ftp server .. det er en klient.

få fat i servu eller noget ligende hvis du vil køre en server.
Avatar billede leif Seniormester
29. januar 2003 - 17:47 #2
Må man spørge om hvorfor du afviser loadet svar.

FlashFXP er en klient og ikke en server.

Men vi er enige om at folk skal kunne logge på hos dig ????
Avatar billede fat_tony Nybegynder
12. februar 2003 - 07:28 #3
ja det må du godt spørge om... det svar kunne jeg da ikke bruge til en skid andet end at jeg så kunne hente servu og så gå ind og spørge om hvordan man satte en server op i det program... jeg mener ikke det svar skal give point... for der var sq ikke meget hjælp i det!!!

-FatT
Avatar billede simonvalter Praktikant
12. februar 2003 - 17:33 #4
du fandt da ud af at du ikke kan bruge flashfxp ;)

om ikke andet kunne du jo have spurgt hvad du så skulle gøre når du havde fået fat i en rigtigt ftpd(server)
Avatar billede leif Seniormester
21. maj 2003 - 14:50 #5
Er det ikke tid til at lukke ???
Avatar billede fat_tony Nybegynder
17. marts 2004 - 16:43 #6
bla
Avatar billede simonvalter Praktikant
17. marts 2004 - 16:55 #7
svar :P