Avatar billede revelation Nybegynder
28. januar 2003 - 21:29 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Program til udskrivning af ordre tilbud samt udskrivning af f....

Er der noger der ligger inde med et program til udskrivning af tilbud med samt udskrivning af faktura, meget gerne web-baseret, hvad skal det koste eller hvad ville det koste at lave et sådant et koste at få lavet.

Det skal kun indeholde disse ting og være meget simpelt.
Avatar billede revelation Nybegynder
28. januar 2003 - 21:31 #1
Nej hvor det svinger med stavningen, det begyndte at fucke up da jeg skrev, og begyndte at slette det jeg havde skrevet.
Avatar billede _darkstar_ Nybegynder
28. januar 2003 - 22:43 #2
Avatar billede _darkstar_ Nybegynder
28. januar 2003 - 22:43 #3
Avatar billede _darkstar_ Nybegynder
28. januar 2003 - 22:43 #4
Men det havde selvfølgelig været nemmere at svare på hvis du havde skrevet hvad det skal køre på.
Avatar billede revelation Nybegynder
04. februar 2003 - 14:12 #5
Ikke noget jeg rigtig kunne bruge til noget, men du for 15 point for dit besvær.
Avatar billede _darkstar_ Nybegynder
04. februar 2003 - 16:02 #6
Hvorfor kan du ikke bruge det?
Avatar billede revelation Nybegynder
05. februar 2003 - 00:43 #7
Citat: Det skal kun indeholde disse ting og være meget simpelt. ;-)
Avatar billede _darkstar_ Nybegynder
05. februar 2003 - 01:04 #8
SQL-Ledger er faktisk rimeligt banalt.