Avatar billede limemedia Nybegynder
30. oktober 2000 - 15:58 Der er 8 kommentarer og
4 løsninger

Annoncering af website

Jeg har en website der henvender sig til den mere voksne del af verdens befolkning. Sitet er lavet som en test af om sådanne sites virkelig er noget værd eller om det er en ren skrøne.

Nu er det at sitet blev rated 5 stjerner ud af fem mulige på Jubii Erotik af Kira Eggers (det står der da i det mindste) og jeg er blevet tilføjet på Jubii\'s Erotik Guide :) http://guide.jubii.dk/erotik

Dette har resulteret i over 300 unikke besøgende om dagen og over 36000 sidevisninger den sidste måned... Men nu er det jo selvfølgelig ikke nok ? Er der flere sådanne index\'es jeg kan tilføje mig til uden det kræver visning af deres banner / ikon ?

Er der nogen webmastere derude der vil bytte bannere i størrelsen 250*60 ?

Linket er : http://www.bikiniobsession.com ...

n\'joy and spread the word...
Avatar billede netsjov Nybegynder
30. oktober 2000 - 16:02 #1
Jeg har havft gode erfaring med disse indexer:

www.kvasir.dk
www.forum.dk
www.yahoo.dk
www.lycos.dk

Jå vil det selfølgelig være en ide med nogle udlanske søgemaskiner:

www.altavista.com
www.lycos.com
www.yahoo.com
www.hotbot.com
Avatar billede hobbez Nybegynder
30. oktober 2000 - 16:04 #2
Du kan melde dig til søgemaskinerne, uden at det koster noget - det må da give lidt hits. Husk både søgerobotter og søgeindex (Jori er en søgerobot, Jubii er et søgeindex). Der kan dog meget vel være søge*** der ikke acceptere voksent indhold.

En anden mulighed er at lave RELEVANTE indlæg i RELEVANTE nyhedsgrupper og reklamere for dig selv til sidst.

Banner-byt er også en mulighed, men bliver hurtigt mere besvær end udbyttet afspejler (jeg har dog ingen erfaring med bannerbyt på sites af den karakter du spørger til).

En sidste mulighed (fra min side) kunne være at få fremstillet en kinky sjov et-eller-andet, som olk så syntes er så morsom at de forwarder den til venner og bekendte. Den skal så selvfølgeig slutte med en henvisning til dite site.

/Rob
Avatar billede thoeger25 Nybegynder
30. oktober 2000 - 16:07 #3
hvad med google.com der kan du også tilføje!! (søgerobot)
Avatar billede klas Juniormester
30. oktober 2000 - 16:14 #4
http://aquaman.rawspace.net/cgi-bon/Ultimate.cgi

Dansk Porno Webmasters . . der er måske nogler du kan bytte link med
Avatar billede panther Nybegynder
30. oktober 2000 - 16:15 #5
Jeg har gode erfaringer med konkurrencer

Prøv at lave en lille konkurrence som passer til websidens besøgende og annoncer den på forskellige konkurrence index, dette skulle kunne give dig et par hundrede besøgende pr dag.
Avatar billede klas Juniormester
30. oktober 2000 - 16:17 #6
Jeg kan forresten tilbyde provisions salg fra en dansk online erotisk shop hvis du er interseret i det.
Avatar billede limemedia Nybegynder
30. oktober 2000 - 16:18 #7
klas >> skriv en mail hvad det indebærer...
Avatar billede klas Juniormester
30. oktober 2000 - 16:22 #8
ok kommer lige lidt senere . .

tjek www.eroticom.dk/front-index.htm  det er det nye design til shoppen som jeg skrev om.
Avatar billede limemedia Nybegynder
30. oktober 2000 - 16:26 #9
klas >> fedt design !
Avatar billede klas Juniormester
30. oktober 2000 - 16:27 #10
thanx  :)
Avatar billede thoeger25 Nybegynder
30. oktober 2000 - 18:01 #11
ljweb>> din side er nede!!!
Avatar billede limemedia Nybegynder
30. oktober 2000 - 18:04 #12
thoeger25 >> ikke her... min host er dårlig :(

Kender du evt en alternativ (læs: billig) host der tillader sådan content