Avatar billede cutepuppydk Nybegynder
28. januar 2003 - 12:42 Der er 2 kommentarer

Problemer med Ghost 7.5 og et Kingston netkort

Jeg har et problem med at få ghost og kingston til at samarbejde, vi har 20 computere med et kingston netkort i som vi har ghostet masser af gange på før, men vi har ikke haft brug for at gøre det længe og nu hvor vi har fået en ny version af ghost, så kan vi bare ikke få lortet til at virke.
Vi starter ok op med driver disketten og vi kommer ind i ghost, maskinen får endda en ip adresse men den kan bare ikke connecte til vores ghostcast server.
Netkortet er et Kingston kne110tx

Håber at i kan hjælpe da det er ved at drive os til vanvid ;)
Avatar billede cutepuppydk Nybegynder
28. januar 2003 - 12:44 #1
Vil lige hurtigt påpege at når vi lader den pågældende maskine starte op i windows, så virket netværket fint til at gå på nettet og til at komem rundt på ghostcast serveren
Avatar billede serverservice Praktikant
14. februar 2003 - 23:40 #2
Lyder ikke som om det er dit netkort der fejler nærmere din ghost diskette  - men du har sikkert allerede checket at den får den rigtige driver.
hvis du får ip fra dhcp er netkort da ok.? ikk
Check din diskette for domain navn og domain ip. Spørger den om bruger og password?
prøv om du kan net use fra disketten efter du har bootet eller andet som tester din kontakt til domainet.