Avatar billede avest Nybegynder
28. januar 2003 - 12:02 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

GoBack hotspot

Jeg har en side med integeret oversigt som åbner dokumenter i samme ramme.

Jeg vil gerne have et hotspot [Tilbage] foroven på mit dokument som happer tilbage til siden man kom fra.

Da jeg har flere sider som åbner samme dokument kan jeg ikke bare have et link til en bestemt side.
Avatar billede lars_resulture Nybegynder
28. januar 2003 - 12:50 #1
Hvis det er web vi taler om, kan du lave et link hotspot med url'en java script:history.go(-1) .
Ellers pass-through html på <a href="java script:history.go(-1)">tilbage</a>
Avatar billede avest Nybegynder
28. januar 2003 - 12:55 #2
Det var ikke web
Avatar billede mmmtm Nybegynder
28. januar 2003 - 17:31 #3
Du skriver den tekst du vil lave som hotspot. Markerer den og vælger create>hotspot>action hotspot. I "programmers pane" (run formula) skriver du @command([FileCloseWindow]);
Avatar billede avest Nybegynder
29. januar 2003 - 09:01 #4
Det var også min første idé.
Men så lukker hele databasen.
Avatar billede avest Nybegynder
29. januar 2003 - 09:05 #5
Det jeg ønsker er samme funktion som "Tilbage"-pilen oppe i højre hjørne.
Avatar billede avest Nybegynder
29. januar 2003 - 10:46 #6
Jeg har lige forsøgt et hotspot script, som heller ikke virkede. "Illigal funktioncall" hvilket jeg undrer mig over.

    Sendkeys "%{LEFT}", True
Avatar billede mmmtm Nybegynder
29. januar 2003 - 16:27 #7
Hvis du åbner en side med en integreret oversigt og derefter åbner et dokument fra oversigten, klikker på en hotspot på dokumentet med @Command([FileCloseWindow]), så lukker dokumentet og du vender tilbage til siden med oversigten, medmindre den er blevet lukket på anden vis.
Avatar billede mmmtm Nybegynder
29. januar 2003 - 16:35 #8
Hovsa - jeg havde ikke lige bidt mærke i at du åbnede dokumentet i samme ramme. Så funker ovst. jo rigtigt nok ikke.....
Avatar billede avest Nybegynder
29. januar 2003 - 16:36 #9
Nej det gør den nu ikke. Denm lukker hele databasevinduet.
Avatar billede avest Nybegynder
30. januar 2003 - 08:53 #10
Øv, nu virker det når jeg opretter et nyt dokument (tak mmmtm).
Men dette her virker stadig ikke.
Avatar billede websmith Nybegynder
30. januar 2003 - 14:29 #11
du kan jo prøve med @Command([NavigateBack]).

Jeg er ikke sikker på [navnet], men kig i hjælpen, der er en @command som kan gøre det du beder om , dvs hoppe til forrige dokument
Avatar billede avest Nybegynder
30. januar 2003 - 15:32 #12
Den hopper til forrige dokument i en oversigt. Jeg skal tilbage til siden jeg kom fra.
Avatar billede avest Nybegynder
30. januar 2003 - 15:33 #13
Jeg er ved at miste tålmodigheden med Notes. Håber mine brugere kan finde ud af at bruge tilbage pilen. (Det kan de nu nok ikke)
Avatar billede mmmtm Nybegynder
30. januar 2003 - 16:23 #14
Hvis du istedet for at have viewet embedded på en page - og istedet lægger det direkte i framen, så kan du bruge:
@Command([FileCloseWindow]);
@PostedCommand([GoUpLevel])