Avatar billede 49152 Nybegynder
28. januar 2003 - 09:54 Der er 7 kommentarer

Download af Linux

30 point til den som kan fortælle hvorfra man kan downloade en linux fil, som kan brændes på 1 CD og derefter installeres på en PC.

Jeg er ikke ude efter et eller andet "FTP sted til i386" hvor der ligger 18 millioner filer.

Eller et sted hvor der ligger 5 ISO filer, som det tager 10 timer at downloade fra USA.

Blot et link med Download Now, og så en pakket fil (rar eller zip) som kan pakkes ud og fylde en CD.

Med Venlig Hilsen
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. januar 2003 - 10:00 #1
Nu ved jeg ikke hvad du er ude efter - men her kan du finde Virtual-Linux (køres direkte fra CD): http://prdownloads.sourceforge.net/virtual-linux/VL10devrelease1.iso?download
Avatar billede bacce.dk Nybegynder
28. januar 2003 - 10:39 #2
heh tror godt at du kan tage dine 30 point retur til dig selv så.
Jeg kan godt give dig et direkte link til en linux distrubition som kan ligge på en enkelt CD, jeg kan endda også give dig et direkte link til et sted hvor du kan nøjes med at DL 2 boot disketter, og derfra i installationen automatisk kun downloade de nødvendige filer, som jo så ikke er så meget, meeen nu er det jo sådan at alle linux bliver frigivet på ftp servere, og ikke som .zip eller som .rar,
meen sig til hvis du ændre dine lede kriterier så skal jeg da gerne poste links
Avatar billede thomasledet Nybegynder
28. januar 2003 - 14:00 #3
du lyder ret ny og får derfor lige at par links til redhat:

her er dine 5 iso'er...men serveren er ikke amerikansk...

ftp://ftp.sunsite.dk/mirrors/redhat/8.0/en/iso/i386/

så vidt jeg husker, kan du nøjes med de første 3... men jeg er ikke sikker - bruger ikke redhat selv...
Avatar billede dreadlock Nybegynder
13. februar 2003 - 13:55 #4
Eller denne her er alle Linuxversionerne
http://www.linuxiso.org
Avatar billede thomasledet Nybegynder
13. februar 2003 - 19:49 #5
mon ikke også det er ved at være tid til at lukke spørgsmålet... jeg antager, at du enten allerede _har_ hentet linux eller har opgivet...
Avatar billede Slettet bruger
13. februar 2003 - 19:49 #6
Kontoen er ikke aktiv
Avatar billede thomasledet Nybegynder
13. februar 2003 - 19:55 #7
aaah, det forklarer det...