Avatar billede rufio Nybegynder
30. oktober 2000 - 13:37 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

GIF\'er

Hvilke programmer kan man anvende for at få en stor gif delt op i mindre gif\'er. Jeg har ofte mødt det på nettet at man har delt sine store billeder op i små bider som et pudslespil.
Er der flere programmer der kan lave det eller hvad?
Avatar billede jzh Praktikant
30. oktober 2000 - 13:41 #1
Hm... du kan jo eventuelt prøve at gå ind på http://gifworks.angelfire.com - jeg er ikke sikker på at det virker til det, men...
Avatar billede prodic Mester
30. oktober 2000 - 13:41 #2
Adobe PhotoShop og ImageReady kan. Men mon ikke der er nogle får knap så dyre programmer der kan det samme. Men jeg kender dem ikke.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
30. oktober 2000 - 13:41 #3
Photoshop gør det nemt og enkelt.... At klippe sine billeder op.
Avatar billede limemedia Nybegynder
30. oktober 2000 - 13:41 #4
Du skal anvende slicing... Photoshop 6, ImageReady har begge funktionaliteten... Begge Adobe produkter.

/ Lars
www.ljweb.com
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
30. oktober 2000 - 13:41 #5
damn 10 sekunder...
Avatar billede limemedia Nybegynder
30. oktober 2000 - 13:42 #6
4 svar på 29 sekunder... det må jeg sige...
Avatar billede nethuset Nybegynder
30. oktober 2000 - 13:42 #7
Med Macromedia Fireworks 2+ kan du \"slice\" billeder, hvadenten det er .gif eller .jpg...
Avatar billede prodic Mester
30. oktober 2000 - 13:47 #8
3 svar og 1 kommentar på 29 sekunder.
Avatar billede rufio Nybegynder
30. oktober 2000 - 13:50 #9
tak for hjælpen - det var hurtig svar, må jeg nok sige.