Avatar billede dr-kermit Nybegynder
27. januar 2003 - 22:29 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Hvad er jeres indtryk/vurderign af dette site..

Hejsa allesammen,

Så er det på tide at i rykker ud og hjælper endnu en webdesigner med gode råd, ris eller ros ;o)

Det jeg gerne vil have er at i kaster et blik på følgende side og giver jeres uforbeholdne mening..

http://www.funkylab.com/

Mvh Kenneth Nielsen
Avatar billede zchou Nybegynder
27. januar 2003 - 22:37 #1
Umiddelbart synes jeg det ser rigtig godt ud.... me kunne godt bruge en hover effekt på din menu:)
Avatar billede zchou Nybegynder
27. januar 2003 - 22:37 #2
hmm... (men)
Avatar billede kasper_rasmussen Nybegynder
28. januar 2003 - 00:41 #3
Jeg tror du kan tjene mere på dine annoncer, hvis man kunne trykke på dem! Både dem i højre side og i bunden! :-)
Avatar billede Slettet bruger
28. januar 2003 - 06:29 #4
siden hedder funkylab...... og handler om vanløse?????

passer ikk rigtig sammen - der er ikk så meget funky over vanløse, selvom det er et meget hygeligt sted (arbejder der selv)

Men bortset fra navnet (som jeg lidt går ud fra er midlertidigt) så er siden lækker :)
Avatar billede Slettet bruger
28. januar 2003 - 07:26 #5
1. umildbart indtryk rodet....
2. synnes at din top og menu er pæne, men hver for sig, synnes ikke stilene passer så godt sammen.
3. i menuen kører du to forskellige stil, og den ene afbryder den anden. ser ikke så godt ud, prøv at lave menuen færdig før du laver tabeller med rammer omkring.
4. Hvis det er en ny side, så fjern annoncerne, da det alligevel ikke i starten giver det vilde. Hvis det er en funktionel side der er i brug, så prøv at placere dem lidt bedre... de ligner noget der er smidt ind med en møj-grev... og passer ikke ind i resten.
5. på dine undersider, hold dig til et design i main framen, det ser forkert og rodet ud at bruge flere forskellige.
6. der er vel ikke grund til at have de samme links flere steder. her tænkes på at du har hjem, hjælp osv. både i tyop og i bund.
7. som sådanne, kan jeg som de andre heller ikke se hvad navnet har med vanløse at gøre, synnes jeg heller ikke der nogen steder ud over den lille text er noget der indikerer dette.
8. før dit design helt til tops, ingen padding i toppen, og centrer det evt.

håber det kan bruges.

mvh.
Questis
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
28. januar 2003 - 08:55 #6
(1) Synes at siden har et rigtig flot grafisk udtryk

(2) Lav en lidt mere beskrivende/sigende beskrivelse omkring torvet, så man får en lille smagsprøve på hvad siden omhandler

(3) Er enig i at den virker lidt rodet! Synes måske at du skal fjerne Nyhedsbrev og kalender fra forside, elller i hvertfald lave dem på en anden måde, da jeg tror de er skyld i rodet.

(4) Siden er lidt højere end der kan være på skærmen, så der kommer scroll, hvilket jeg synes er en skam.

(5) Hvorfor skal alle de reklamer være på forsiden, når man alligel ikke kan klikke på dem. FJERN DEM!

(6) Når man klikker på forretninger kommer der bare et søgefelt frem og ødelægger egentlig menustrukturen, og ellers sker der ikke noget på siden. Hvorfor ikke lav som ved de andre menupunkter?
Avatar billede dr-kermit Nybegynder
28. januar 2003 - 09:14 #7
Hej igen,

og tak for alle de gode råd, jeg vil lige uddybe nogle af det punkter i har fremhævet.

1) Siden ligger på www.funkylab.com da det er under udvikling, jeg ville blot inden jeg gik videre med udviklingen have, andres vurdering af sitet. Som bekendt bliver man jo lidt blind når man sidder med noget i lang tid ;o)
Det er planen at det skal rykket over på det lidt mere sigende domæne der hedder www.vanlosetorvet.dk

2) Grunden tila t reklamerne ikke kan klikkes på endnu er at det stadig bare er en mock-up, det vil sige en model på hvordan det kunne se ud.

Mvh Kenneth Nielsen
Avatar billede dr-kermit Nybegynder
29. januar 2003 - 21:02 #8
Hej igen,

Så har jeg leget med designet igen og taget en go del af jeres råd med i mine overvejeleser.

Håber i vil kaste et blik på det igen ;o)

Mvh Kenneth Nielsen
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
29. januar 2003 - 21:23 #9
Det er blevet bedre, men pas på at du ikke fylder formeget stuff ind på forsiden. Du behøver slet ikke alle de bokse med vejret etc., det giver en del scroll.

Men det er helt klar bedre med nyhedsbrev/kalender i højreside