Avatar billede zzup Nybegynder
26. januar 2003 - 18:49 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Ris/Ros til hjemmeside

Hej, så er jeg her igen :D

Jeg vil bede jer om at komme med foreslag til hvad jeg mangler eller hvad der ikke skal være der..

< http://www.z-up.amok.dk/ugd/ >

På forhånd tak..

Hilsen Z-UP // Per
Avatar billede streetniki Nybegynder
26. januar 2003 - 18:53 #1
Jeg kan ikke se siden...
Avatar billede _darkstar_ Nybegynder
26. januar 2003 - 19:00 #2
1) Når man ikke holder musen hen over de grå kasser, kan man ikke se hvilke menupunkter, der er. Det gør det noget besværligt at finde rundt.
2) Når så man holder musen hen over en kasse, begynder den at blinke på en måde som er ret irriterende at se på.

Det er ikke just nogen æstetisk nydelse at se på, men det er så min smag...
Avatar billede chatz Nybegynder
26. januar 2003 - 19:03 #3
Siden er vel ikke færdig??
Det virker fjollet at man skal klikke "enter" nederst på en ellers helt sort skærm for at komme ind på siden. Velkomstsiden ser smart ud, men dine hyperlinks ("links", "referencer", "om os", "medlemmer" og "bestil") fungerer ikke.
Avatar billede cob Nybegynder
26. januar 2003 - 19:32 #4
Der kom et lille pop-up vindue oppe i det ene hjørne... det var nok og jeg strøg videre til noget andet...
Avatar billede zzup Nybegynder
26. januar 2003 - 19:36 #5
chatz - nej den er ej.. :D, Jeg har ikke sat dem til at linke til noget endnu jo..

_darkstar_ - Det er meningen... men hvis der skulle laves noget om, hvad synes som skulle ?

cob - hmm.. okay jeg sletter det.. :(
Avatar billede zzup Nybegynder
26. januar 2003 - 19:48 #6
Nogle som har et link til hvor man kan finde ugaf hvilke farver der passer godt sammen ?
Avatar billede zzup Nybegynder
26. januar 2003 - 19:48 #7
udaf*
Avatar billede mal_t Nybegynder
01. februar 2003 - 12:44 #8
Grafikken er ikke i top, jeg ville mene siden er lidt for klodset at kigge på, men selvfølgelig, jeg er ikke vant til at bruge Flash...

Ved ikke hvad der gør det, men syntes designet er for "uopfindsomt" lidt ligesom om at siden du har lavet ikke har noget i sig, den er abre lige som alle andre sider! Knapperne er meeeget trælse at se på! Men jeg tror at hvis du bliver ved med at prøve og dropper de "smart effects" du har lagt ind, kan din side da blive helt ok!
Avatar billede mal_t Nybegynder
01. februar 2003 - 12:47 #9
Jeg ville også mene at du sulle droppe de fade effekter du ahr lavet (Fra Sort til blå og ved knapperne (Sort til hvid og så sort igen) og så opdagede jeg lige den smarte lyserøde prik helt ovre til højre... Knappen man lukker siden på, som du har lavet virker fint, men er den ikke lidt forstrakt, ville mene at bredden er lidt for lang!
Alt herfra...
Avatar billede zzup Nybegynder
01. februar 2003 - 12:50 #10
Jo det kan egentligt godt passe den er det, men jeg skulle også bare lige lave en knap for at prøve det på, vil self. lave en flottere en..
Avatar billede zzup Nybegynder
16. juli 2003 - 14:41 #11
-- Lukker spm --