Avatar billede webwally Nybegynder
26. januar 2003 - 16:18 Der er 3 kommentarer og
4 løsninger

Flottere web overskrifter

Hey

Når jeg har fundet en font på nettet som jeg vil bruge som overskrift på min hjemmeside, og jeg sætter det ind i Paint, så bliver det ret grimt. Altså nærmest grumset.

Jeg har set nogle af mine venner sætte deres fonts ind i Photoshop, hvorfor skriften bliver meget mere "blød", men jeg har desværre ikke Photoshop, men er der nogen der kender et gratis program, som jeg kan hente fra nettet, der kan gøre det samme???
Avatar billede thesqunk Nybegynder
26. januar 2003 - 16:21 #1
http://www.adobe.com/products/tryadobe/main.jhtml#product=39

Her kan du hente en gratis try-out. Desværre fylder den ca. 160Mb og virker kun i 30 dage.

//squnk
Avatar billede backside Nybegynder
26. januar 2003 - 16:22 #2
Avatar billede webwally Nybegynder
26. januar 2003 - 16:23 #3
arh, helst noget mindre, og så shareware eller freeware.
Avatar billede backside Nybegynder
26. januar 2003 - 16:25 #4
www.pspgrafik.dk
Når du skal lære PSP.  ;)
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
26. januar 2003 - 17:11 #5
Hvis du gerne vil ind i Adobe-famailien, kunne du jo prøve Photoshop Elements, koster en brøkdel af den "rigtige" Photoshop, men kan næsten det samme når man "kun" har brug for den til internet-arbejde. Den kan du også hente en prøve på hos Adobe.
Avatar billede totaliorden Nybegynder
26. januar 2003 - 17:13 #6
Nå men hvis du ikke vil hente photoshop og psp, så kan du jo også lave flotte overskrifter her: http://www.freegraphics.com/art-xara3dheader.html

Bare et forslag jo :)
Avatar billede beorndesign Nybegynder
27. januar 2003 - 18:28 #7
Du kan bruge Fireworks fra Macromedia! 30 days trial kan hentes her: http://www.macromedia.com/downloads/