Avatar billede dipodipo Nybegynder
26. januar 2003 - 15:23 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Digital kamera som web cam

er der et digital kamera som kan bruges til wem cam
Avatar billede jelzin101 Praktikant
26. januar 2003 - 15:25 #1
ja...

mit canon digital ixus f.eks.
Avatar billede jelzin101 Praktikant
26. januar 2003 - 15:28 #2
og det skulle så have været et svar.
Avatar billede datadezign.dk Nybegynder
26. januar 2003 - 15:31 #3
jelzin101 > HUH? hvordan kan du få dit canon ixus til det? har selv et V2 :)
Avatar billede dipodipo Nybegynder
26. januar 2003 - 15:33 #4
hvilken model er du har
Avatar billede jelzin101 Praktikant
26. januar 2003 - 15:34 #5
jeg har den der bare hedder ixus :) -vistnok den første.

datadez - med et lille program... kan lige prøve at finde et link...
Avatar billede jelzin101 Praktikant
26. januar 2003 - 15:38 #6
http://jpegclub.org/cam4you/

hed linket - det er et supercool program - det skal dog registreres inden 8 dage eller så'n noget - men det koster ingenting, og så er det på dansk :)

noget i dog skal være opmærsomme på er jeres båndbredde - det kræver et pænt stort upload at presse billeder i en ordenlig kvalitet igennem...
Avatar billede datadezign.dk Nybegynder
26. januar 2003 - 15:40 #7
ved creative har lavet et mobile webcam kan godt finde et link hvis du er intereseret men hvad skal du bruge det til for skal du have et godt cam til billede brug og ikke stream eller hvordan jeg skal forklare det vil jeg ikke anbefale et "mobile webcam" :)