Avatar billede ehlern Nybegynder
26. januar 2003 - 12:05 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

"ny hardware fundet" - virker ikke

Jeg har koblet min nyindkøbte scanner til USB porten, men windows kommer ikke op med besked om at ny hardware er fundet?  Hvorfor ikke?

Jeg har prøvet at installere på anden hvis men windows kan ikke finde twain driveren på manuel hvis. Jeg kan ihvertfald ikke få den til det, selvom jeg siger jeg selv har disk og peger der på disken hvor twain-driveren ligger. Windows skulle herefter gerne komme med mulighed for at pege på den driver-sprog-version man vil have installeret, men det gør den ikke?
Avatar billede scb Praktikant
26. januar 2003 - 12:10 #1
Er dine USB porte enabled i bios ?
Avatar billede i-know.dk Nybegynder
26. januar 2003 - 12:37 #2
Har du kigget i enhedshåndteringen om den ligger der ?
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
26. januar 2003 - 13:35 #3
ka være plug n play skal være sat til 'on' i bios!?
Avatar billede ehlern Nybegynder
26. januar 2003 - 15:03 #4
den ligger ikke i enhedshåndtering
Avatar billede ehlern Nybegynder
26. januar 2003 - 15:18 #5
Jeg har kigget i BIOS og USB porte er enabled og Plug and Play er enabled også?
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
26. januar 2003 - 15:42 #6
har du prøvet at køre 'tilføj hardware' guiden?
Avatar billede ehlern Nybegynder
26. januar 2003 - 20:54 #7
jeg har fået det til at køre.  Jeg fik rykket rundt på USB ledningerne og så havde den pludselig fundet ny hardware.
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
27. januar 2003 - 01:07 #8
husk at lukke spr.
Avatar billede ehlern Nybegynder
28. januar 2003 - 10:18 #9
Hvordan fa... lukker jeg spørgsmålet?    Og hvordan tildeler jeg point? (jeg har et andet sp. ude hvor jeg vil tildele point)