Avatar billede vandmand Nybegynder
29. oktober 2000 - 22:55 Der er 14 kommentarer

Opdatering af driver

Jeg har købt et Netkort fra Vegas Technology. Nu vil jeg prøve at opdatere driveren, men ved ikke hvor jeg skal hente den. Er der en der kan hjælpe ???
Avatar billede ruderkonge Nybegynder
29. oktober 2000 - 23:04 #1
Avatar billede ruderkonge Nybegynder
29. oktober 2000 - 23:05 #2
Avatar billede drake Nybegynder
29. oktober 2000 - 23:07 #3
Avatar billede vandmand Nybegynder
29. oktober 2000 - 23:57 #4
hvad skal jeg søge på,??? Søger jeg på Vegas Technology findes det ikke! Hvilken chip sidder på Netkortet ?
Avatar billede ruderkonge Nybegynder
30. oktober 2000 - 00:22 #5
prøv at søge på yahoo på fcc koden som står på kortet ... den står med hvid skrift på printet. Hvis du ikke får et resultat, skal du finde fcc databasen, jeg kan ikke huske www adressen men prøv dig frem.
Avatar billede ruderkonge Nybegynder
30. oktober 2000 - 00:25 #6
Jeg kan ikke huske om den hedder fcc, men du kan finde kortet og drivere på koden alene
Avatar billede Slettet bruger
30. oktober 2000 - 00:33 #7
Halli Hallo hvorfor er det ikke nok med den diskette du har fåret med ved købet?

Hvis du lige har købt kortet, så skulle de da gerne være uptodate eller skal vi lige vide hvad det er for et netkort fra Vegas du har købt?

Jo Vegas Technology : http://www.vegastech.com/ findes på nettet, men der er desværre ingen database for drivers. Jeg forhøre mig lige.
Avatar billede Slettet bruger
30. oktober 2000 - 20:31 #8
Så er jeg tilbage med gode nyheder. Jeg har fået oplyst, at med de nøjagtige produktoplysninger samt operativsystem, så kan driver fremskaffes. Så hvis der er nogle, som mangler driver til et prosukt fra  Vegas Technology så kan de maile de nødvendige oplysninger til mig, så skal jeg se om de kan fremskaffes.
Avatar billede vandmand Nybegynder
30. oktober 2000 - 23:16 #9
tilbage igen !! Kortet er et  10/100 Mbps Pci Bus Fast Ethernet Lan Adapter fra Vegas Technology,,Jeg bruger Windows ME...
Det ville være fedt hvis du kunne hjælpe > kharder
Avatar billede Slettet bruger
31. oktober 2000 - 00:12 #10
Jeg har bestilt driveren.
Avatar billede Slettet bruger
02. november 2000 - 23:23 #11
Nåå Hvordan går det har du fundet noget der passer vandmand, du har hele 10 forskellige at vælge i mellem blot til 10/100 kort.
Avatar billede ajen Nybegynder
03. november 2000 - 01:22 #12
Hvad med bare at installere det som et standard Novell NE2000-kompatibelt netkort ?? ;-)
Avatar billede kedde65 Praktikant
21. april 2001 - 17:43 #13
Jeg har lige købt et Vegas netkort  og hverken standard NE2000 driver eller dem medfølgende driver virker på min NT Server.
Jeg kunne egentlig godt tænke mig en forklaring på hvorfor maskine fryser når den forsøger at starte netværket.
Kedde
Avatar billede bangse Nybegynder
05. maj 2001 - 19:18 #14
Jeg har selv netop købt samme kort og har fået oplyst at Cnet er producenten, og at Cnet drivere anbefales til Vegas netkort