Avatar billede patrick_mn Nybegynder
24. januar 2003 - 12:07 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Installation af Media Player 7.1

Hej. Jeg har lige installeret 2000pro og det gik fint nok, indtil at jeg hentede "Windows Media Player 7.1" og en del andre opdateringer, fra MS windows update. Der kommer en meddelelse når explorer start op:

"SysExplorer.sys" blablabla.. kunne ikke (read)" siger den, og når jeg prøver at gå ind i Media Player nu, siger den:

"Instruktionen ved "0x52548649" refererede hukommelse ved "0xffffffff". Hukkomelsen kunne ikke "read".

Den ligner lidt den fejl der kommer når windows starter op.

HJJJÆÆÆÆLP!!
:,( Rimelig nedtur at man ik kan se film/clip osv.
Avatar billede lassebm Nybegynder
24. januar 2003 - 12:18 #1
har du mulighed for at installere 9.0? ville jeg prøve at gøre i første omgang...
Avatar billede patrick_mn Nybegynder
24. januar 2003 - 12:19 #2
Nå ja... jeg vil prøve :)
Avatar billede patrick_mn Nybegynder
24. januar 2003 - 12:30 #3
Hehe jeg ved det var åndssvagt at jeg ikke lige checkede om MP 9 virkede, men ok, det virker nu så du får point ;)