Avatar billede dk_ice Nybegynder
24. januar 2003 - 00:36 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Systemtray

Hej!

Jeg fandt for et stykke tid siden en komponent Borland Builder(c++) som kunne lægge ens applikation ned i systemtray... Jeg har ledt og ledt, men kan ikke finde den igen... Nogle der kender en komponent, som kan gøre det???
Avatar billede strarup Nybegynder
24. januar 2003 - 01:09 #1
Hej DK Ice,

eh... jeg ved ikke om du evt. ka' bruge det her til noget... det er et eksempel på Planet Source Code, med Kildekode... "SystemTray implementation"... -->
http://www.planet-source-code.com/vb/scripts/ShowCode.asp?txtCodeId=489&lngWId=3

hvis du vil downloade mere end 3 ting derinde fra, ska' du såvidt jeg husker være medlem... men det er gratis og helt sikkert det værd... masser af programmerings goodies derinde... :-)

eller dette eksempel på CodeProject.com... "Adding Icons to the System Tray"... -->
http://www.codeproject.com/shell/systemtray.asp

mvh.

Strarup
Avatar billede dk_ice Nybegynder
24. januar 2003 - 02:07 #2
Jeg har kigget lidt på det, men jeg ville faktisk hellere have en komponent jeg kan installere direkte i Builderen....
Avatar billede dcgeek Nybegynder
24. januar 2003 - 10:28 #3
Avatar billede dk_ice Nybegynder
24. januar 2003 - 11:43 #4
Tak... Fed side iøvrigt...