Avatar billede tdaugaard Nybegynder
29. oktober 2000 - 18:30 Der er 35 kommentarer og
1 løsning

Admin .. Opret spm. irritations moment!

Haløjsa ...

Vi har sikkert alle sammen prøvet det. Man har lige skrevet et langt spørgsmål, men så ser man lige man har fået en mail fra Eksperten og klikker på linket da det så spændende ud. Nu var vi så imidlertid så uheldige at vores post program åbnede linket i det vindue vi var ved at skrive vores spørgsmål i. Ork .. vi klikker bare Tilbage og så plejer det og være OK, men NÆÆÆ NEJ!!
Ikke på Eksperten.dk, for der reloader den siden hver gang man går tilbage/fremad.

Mit ? er så om ikke i kan lave det om så den IKKE gør det med Opret ? siden da det er kanon irriterende..
Avatar billede mpj Nybegynder
29. oktober 2000 - 18:34 #1
Hmmm gør den virkelig det?
Det har jeg ikke engang lagt mærke til!
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
29. oktober 2000 - 18:38 #2
Har du ikke ? Det var underligt .. du har da ellers været her RIMELIGT længe har du ikke ?
Og ja, det gør den.. RIGTIGT irriterende
Avatar billede thoeger25 Nybegynder
29. oktober 2000 - 18:43 #3
Man skal da bare \"hive\" linket ned i det browser vindue man ønsker!
Avatar billede thoeger25 Nybegynder
29. oktober 2000 - 18:45 #4
men det ville da være rarere hvis det kunne lade sig gøre at trykke tilbage
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
29. oktober 2000 - 18:46 #5
<< thoeger25 >>

For besværligt .. og det kan man forøvrigt ikke i ICQ hvis der er en der har skrevet en besked med et link .. der kan du kun klikke . så deet-
Avatar billede rfogh Nybegynder
29. oktober 2000 - 18:48 #6
Jeg har da lige prøvet idag... Der var jeg ved at skrive en kommentar (for en gang skyld), og der var jeg lige videre på en anden side (i samme vindue)... Da jeg trykkede tilbage var min halvfærdige kommentar der stadig.
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
29. oktober 2000 - 18:50 #7
Jeg kommer lige i tanke om at checke mine inet instillinger ... (det her bliver flovt hvis min browser står til at checke for ændringer hver gang! :( )
Avatar billede rfogh Nybegynder
29. oktober 2000 - 18:51 #8
Hehe... *røde ører* til tdaugaard, hvis...
Avatar billede stigc Nybegynder
29. oktober 2000 - 18:51 #9
Det er et generelt problem at alle siderne reloader lige meget hvad!

Skide irreternde når siderne er så store som de er her på Eksperten! Må vi ikke nok selv bestemme, og bruges vores \"opdater\" knap når vi har lyst?

ADMIN!!!!!!!!!!!
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
29. oktober 2000 - 18:52 #10
Phew .. nej, det må være Eksperten for andre sider gør det ikke, og mine Instillinger for Temporary Internet Files står til Automatisk som den skal.
Avatar billede stigc Nybegynder
29. oktober 2000 - 18:54 #11
Det er Eksperten, de har indrømmet. Jeg brokkede mig over det, og de fjernede det så siderene igen kunne cashes af browsereen. Men med indførelse af det nye \"design\", har de igen gjort det umulig at cashe siderne!

Avatar billede tdaugaard Nybegynder
29. oktober 2000 - 18:54 #12
<< stigc >>

Helt enig!

Jeg mener det blev lavet fordi folk synes det var irriterende man skulle trykke Opdater hvis man
havde klikket på et link til et ? man allerede havde set, da den cachede det, det mener jeg de har slået fra, så den ikke cacher siderne.

Men admin, slå det for alt i verden til bare på opret spm. siden
Avatar billede mpj Nybegynder
29. oktober 2000 - 18:56 #13
Jeg er GLAD!
Avatar billede rfogh Nybegynder
29. oktober 2000 - 18:58 #14
Tillykke med det! Så er vi to :o)

Er der andre der er glade???

Måske ku\' vi stifte en klub???
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
29. oktober 2000 - 18:59 #15
*lol* Hva\' i glade over ? Sådan bare ingenting, eller den måde Eksperten virker på ?
Avatar billede rfogh Nybegynder
29. oktober 2000 - 19:04 #16
Avatar billede rfogh Nybegynder
29. oktober 2000 - 19:06 #17
...i dejligt glade, lyse farver :o)
Avatar billede mpj Nybegynder
29. oktober 2000 - 19:09 #18
Jeg er ikke glad mere!
Jeg skal ikke have pizza alligevel!... ;-(
Avatar billede rfogh Nybegynder
29. oktober 2000 - 19:10 #19
mpj er på!
Avatar billede rfogh Nybegynder
29. oktober 2000 - 19:11 #20
For sent! Nu er du med i klubben, og jeg har ikke fået udviklet en afmeldingsblanket ;o)
Avatar billede mpj Nybegynder
29. oktober 2000 - 19:12 #21
*lol*

Det gjorde mig lidt gladerere?!? ;o)
Avatar billede rfogh Nybegynder
29. oktober 2000 - 19:12 #22
...og tdaugaard er på!

Det er en hurtigt voksende klub :o)
Avatar billede stigc Nybegynder
29. oktober 2000 - 19:13 #23
ynkeligt syn jeres hjemmeside. 2 ud af 3 kører ikke! :-)
Avatar billede rfogh Nybegynder
29. oktober 2000 - 19:14 #24
Det er fordi vi har travlt med at være glade :o)
Avatar billede mpj Nybegynder
29. oktober 2000 - 19:14 #25
Jep...
Men tag lige og få udviklet det der afmeldingsnoget... For jeg tror at du putter medlemsgebyr på, og så vil jeg ikke være medlem! ;o)
Avatar billede rfogh Nybegynder
29. oktober 2000 - 19:15 #26
Skal du ikke med, stigc???
Avatar billede rfogh Nybegynder
29. oktober 2000 - 19:15 #27
Øv... mpj gennemskuede mig :o)
Avatar billede mpj Nybegynder
29. oktober 2000 - 19:16 #28
Nej... Han er negativ...
Du skal først ud med alle de negative følelser!
Skriv GLAD GLAD 50 gange... så må du være med! ;o)))
Avatar billede stigc Nybegynder
29. oktober 2000 - 19:17 #29
Jeg er ikke glad før ADMIN fjerner cashe-stopperen! Det er jo ikke alle der kører med ISDN eller ASDL! Evt. kunne man vælge i sine indstillinger, om man ville køre med eller uden Cashe!
Avatar billede rfogh Nybegynder
29. oktober 2000 - 19:18 #30
Send dine \"glad\"er i en mail til mig, så lægger jeg dem op på siden...
Avatar billede mpj Nybegynder
29. oktober 2000 - 19:22 #31
Ja... FED IDE!
en GLAD side...

GLAD GLAD GLAD GLAD GLAD GLAD GLAD GLAD GLAD GLAD GLAD GLAD GLAD GLAD GLAD GLAD GLAD GLAD GLAD GLAD GLAD GLAD GLAD GLAD GLAD GLAD GLAD GLAD GLAD GLAD GLAD GLAD GLAD GLAD GLAD GLAD GLAD GLAD GLAD GLAD GLAD GLAD GLAD GLAD GLAD GLAD GLAD GLAD GLAD GLAD GLAD GLAD GLAD GLAD GLAD GLAD GLAD GLAD GLAD GLAD GLAD GLAD GLAD GLAD GLAD GLAD GLAD GLAD GLAD GLAD GLAD GLAD GLAD GLAD GLAD GLAD GLAD GLAD GLAD GLAD GLAD GLAD GLAD GLAD GLAD GLAD GLAD GLAD GLAD GLAD
Avatar billede rfogh Nybegynder
29. oktober 2000 - 19:23 #32
Det hedder cache.. ikke for at være negativ :o)

...men derfor må du godt være med alligevel... Bare du bliver glad på et tidspunkt...

(Nystartede klubber kan ikke tillade sig at være alt for selektive :o) )
Avatar billede stigc Nybegynder
29. oktober 2000 - 19:24 #33
Jeg mener det jeg skriver, brugeren skal selv bestemme om han vil køre med elle uden penge!  :0)
Avatar billede rfogh Nybegynder
29. oktober 2000 - 19:27 #34
øvkai... Det er så iorden :o)
Avatar billede admin Novice
30. oktober 2000 - 11:44 #35
Vi skal nok få det rettet. Det er på listen med høj prioritet :)
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
31. oktober 2000 - 08:01 #36
Aaa\'right. .. lyder rigtig godt!