Avatar billede f80 Nybegynder
23. januar 2003 - 21:52 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

Hjælp mig,Hvilken Virus program?

Hej.
Jeg vil købe et antivirus program,men kan simpelhen ikke finde ud af hvilket et jeg skal vælge.
Håber nogen kan give mig et godt råd med på vejen.

Takker for jeres feedback.

mvh. Lars.
Avatar billede dwal Nybegynder
23. januar 2003 - 21:55 #1
Norton Antivirus synes jeg er fantastisk godt, en update om dagen holder pc doktoren væk (laaame ;p)
Avatar billede alrua Nybegynder
23. januar 2003 - 21:57 #2
jeg bruger også norton, og det virker fint :)

Tror ikke rigtig der er nogen forskel i funktionaliteten på mcaffee og norton, det er en smagssag...men nu var det lige norton jeg faldt over ;)
Avatar billede prodic Mester
23. januar 2003 - 21:59 #3
Alt afhængigt af dit styresystem, så findes der forskellige alternativer til netop dit styresystem.
Der ud over så er det op til dit behov, at finde den der matcher dig bedst.
Avatar billede prodic Mester
23. januar 2003 - 22:01 #4
Kig lidt på den her liste :
http://www.virusbtn.com/vb100/archives/tests.xml
Ofte er de anerkendte mærker godkendte, men listen viser ret godt at de ikke er fejlfrie.
Avatar billede niceday Nybegynder
23. januar 2003 - 22:01 #5
Norton er for mig også den store helt. Tjekker enhver handling med filer ud og ind på min coputer - tjekker disketter når de sættes i (og undersøges) - og har en kanon liveopdate.

Og så er prisen slet ikke så høj :-)
Avatar billede f80 Nybegynder
23. januar 2003 - 22:07 #6
Hej,og takker for jeres hurtige respons.
Jeg tænker osse meget på Norton,men har læst lidt om kaspersky
er der nogen der kender denne?For den er lidt dyr at købe.
Avatar billede f80 Nybegynder
23. januar 2003 - 22:10 #7
Tjekker lige listen,fra prodic.
Avatar billede yeti Nybegynder
23. januar 2003 - 22:13 #8
Jeg foretrækker McAfee, da jeg har haft forskellige konflikter med Norton.

Hvis du gerne vil have noget der er billigt, så tjek på www.free-av.com Det er som linket antyder gratis, og den virker helt fint.
Avatar billede varmeskud Praktikant
23. januar 2003 - 22:28 #9
hejza...

Norton er da et fint program, men det tager plads på din computer, gør den laaangsom, og i det hele taget tager den meget på din computer... det er godt program... du skal havde en kanon stor computer for at du ikke kan mærke forskellen...

Panda antivirus titanium... det fylder ikke nær så meget som Norton. det er hurtig og nemt. finder mange ting som selv Norton ikke gør. det koster ikke så meget, og kan frit downloades i en prøve og efter prøven køre det stadig vider manuelt.

jeg startet selv med at havde Norton den kunne finde en masse virus (ca. 130) men den kunne ikke slette 50 af dem...
jeg installerede så Panda og den fandt mange flere virus and Norton havde fundet og den kunne slette alle dem Norton ikke kunne
. sagt med andre ord. Norton er det værste l-o-r-t

jeg ville klart anbefale Panda da det virker 100% som Norton ikke altid gør... der sker meget ofte "smutter" for Norton

med venlig hilsen kim
Avatar billede f80 Nybegynder
23. januar 2003 - 22:34 #10
Jeg tror at jeg vil hente norton og panda,og så prøve dem inden jeg beslutter mig for købet.
For jeg er meget i trivl nu,så jeg prøver mig frem.

Jeg takker for alle jeres feedback til mig.

mvh. Lars.
Avatar billede varmeskud Praktikant
23. januar 2003 - 22:56 #11
det er dumt at tage Norton da den gør din computer langsom... og du ønsker vel ikke en langsom computer??? Panda skulle være det beste virus program man skulle kunne få...

med venlig hilsen kim

ps. syntes det var lidt frækt at tage pointene selv når du har fået "svare" fra folk af...
Avatar billede niceday Nybegynder
24. januar 2003 - 04:21 #12
ja, det er sgu temmeligt frækt du ikke giver points, når folk svarer og du har stillet 30 points til rådighed.
Avatar billede dwal Nybegynder
24. januar 2003 - 10:04 #13
Men smart er det jo ;p
ej jeg synes også at prodic's svar klart var det bedste
Avatar billede niceday Nybegynder
24. januar 2003 - 17:11 #14
Hvorfor står der så 'Afvist svar' ved prodic ?
Avatar billede alrua Nybegynder
24. januar 2003 - 17:19 #15
fordi det ikke var dwal som stillede spørgsmålet? :P
Avatar billede f80 Nybegynder
24. januar 2003 - 22:13 #16
Jeg undskylder,for alt dette postyr.
Jeg løber ikke for mine point,men jeg er helt ny på denne side.
Og kan sku ikke finde ud af det her.
Jeg er ikke nogen nørd med computer,fik henvist denne side af en ven.Fik ikke at vide det er så svært at skal give point og lukke,jeg tror jeg melder mig ud af denne side.
For jeg laver ged i den være gang,jeg er på denne side.så det er nok bedst jeg ikke er mere.
Jeg vil gerne give 30 point til jer alle sammen,for jeg har virkelig været glad for jeres svar tilbage.
Og er ikke ude på at snyde nogen,som har været så flinke til at hjælpe mig.Jeg undeskylder for alt dette.

mvh. lars.
Avatar billede varmeskud Praktikant
24. januar 2003 - 22:34 #17
eftersom det du har skrevet syntes jeg selv personligt at det er iorden..

syntes ikke du skal melde dig fra eksperten.dk HUSK på alle har jo engang været nybegynder her inden. du ville sikkert finde masser ting som du kan bruge her inden, og hvis du ved noget som andre kan bruge... det er jo bruger der hjælpe bruger.. så hvor fler folk hvor mer viden.

jeg ville nok anbefale dig f.esk at lave et spørgsmål hvor du spørger om de ting du ikke ved og gør her på eksperten.dk for at få det at vide eller vi kan også gøre det her. det er op til dig..

forsat god weekendt til jer alle sammen
Avatar billede fcs Novice
27. januar 2003 - 19:49 #18
F80>> Du kan eventuelt oprette et nyt spørgsmål herinde, med en henvisning til dette spørgsmål, hvor du kan dele point ud til dem der har fortjent det.

FCS/Coadmin
Avatar billede niceday Nybegynder
27. januar 2003 - 23:37 #19
det var faktisk en god ide :-)
Avatar billede varmeskud Praktikant
28. januar 2003 - 00:16 #20
syntes jeg også ;-)