Avatar billede freddy04 Nybegynder
23. januar 2003 - 19:55 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Størrelse af vindue

Jeg er ret ny i det her, men tror nu ikke det er så svært :-)

Det irriterer mig at når man gør vinduet med min side mindre ved at trække i kanterne, så bliver sidens indhold helt "klasket" sammen. På f.eks. TDC's webmail bliver indholdet stående, mens at rullelinialerne bare bliver længere. Er der ikke en måde at lave dette på?
Avatar billede cdc Novice
23. januar 2003 - 20:02 #1
skal nok se noget kode, men vil tro du kører med % på dine celler, så klasker de sammen, når man gør vinduet mindre.
wedr, webmail, står den sikkert til antal pix fra venstre margen, og så bliver bare scrolleren længere og længere
Avatar billede freddy04 Nybegynder
23. januar 2003 - 20:08 #2
det er ikke kun tabeller der opfører sig mærkeligt, men også alm. tekst, linier m.v. der bliver klemt sammen i højden
Avatar billede vesterstrand Nybegynder
28. januar 2003 - 00:01 #3
Du skal lave en tabel, og højreklikke på den, så kan du sætte kanters størrelse til o, hvilket betyder, at den ikke bliver vist. Tabellens bredde sætter du så til det antal pixels, du ønsker bredden på teksten skal være, og så sætter du teksten ind i tabellen.

Har du flere celler i tabellen kan du angive bredden på cellerne i hver kolonne for sig