Avatar billede freeman5 Nybegynder
23. januar 2003 - 19:02 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hjemmeside opgave

Hejsa! Jeg vil høre, om nogen var interesseret i at lave en fuldkommen hjemmeside til min Counter-Strike clan. Hjemmesiden skal udeover det normale (design, scripting osv.) indeholde et login-system, så man kan tilføje nyheder (som minimum). Skriv her hvis du måske er interesseret. Hvis der er nogen er jeg sikker på at vi finder ud af et passende antal point!

Med Venlig Hilsen
Simon B. - Klanleder af Team no Skills.

PS. Er ikke helt sikker på om dette spørgsmål er oprettet det korrekte sted, men undskyld hvis ikke det er!
Avatar billede locturian Nybegynder
23. januar 2003 - 20:36 #1
Du mener vel ikke at man skal lave dig en hel hjemmeside, inc. kode, for point?
Avatar billede darkstyler Nybegynder
23. januar 2003 - 20:49 #2
D kan da godt være at jeg vil d... Hvad med dsign? Hvordan skal shittet se ud?
Avatar billede darkstyler Nybegynder
23. januar 2003 - 21:03 #3
Juuuhuuu er man der? Er det noget du vil have mig til at arbejde på???
Eller skal jeg bare droppe det?
/Darkstyler
Avatar billede freeman5 Nybegynder
24. januar 2003 - 15:13 #4
locturian > Jo det gør jeg.

darkstyler > Det lyder fint, har du MSN, ICQ, IRC eller andet vi kan snakke om det på?
Avatar billede darkstyler Nybegynder
24. januar 2003 - 18:08 #5
Jo darkstyler@hotmail.com altså MSN!
Avatar billede freeman5 Nybegynder
31. januar 2003 - 23:36 #6
Er der virkelig ikke bare ÉN derude som vil hjælpe mig? Mit problem er at jeg ikke selv kan kode PHP eller ASP. Og til min klans hjemmeside skal vi have et login-system, hvor det så bliver muligt at kunne logge ind og skrive nyheder.
Design, layout osv. behøves i ikke lave. Der skal bare kunne skrives nyheder!
Håber virkelig nogen vil hjælpe :/
Avatar billede Slettet bruger
02. februar 2003 - 17:42 #7
$$$$$$
Avatar billede freeman5 Nybegynder
03. februar 2003 - 13:37 #8
Nå.. det blev ikke til noget. Kedeligt kedeligt.