Avatar billede aner-intet Nybegynder
23. januar 2003 - 18:43 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Tjen peenge ?

Såda noget som dette her

http://www.aworldgame.com/dk/wgi.htm

Er det noget fusk hvad går det ud på ??
Avatar billede niceday Nybegynder
23. januar 2003 - 18:46 #1
Direkte fusk er det nok ikke - MEN det er pyramidespil!

Hold dig fra det - det er både ulovligt og kan være ødelæggende for både dig og dem du trækker med ind i det.
Avatar billede niceday Nybegynder
23. januar 2003 - 18:47 #2
Billedet fortæller vel tydeligt at det er pyramide:
http://www.aworldgame.com/dk/tjen_penge.htm
Avatar billede reesedk Nybegynder
23. januar 2003 - 18:49 #3
Yup, hold dig væk er mit bud.. Alene det de kan lukke lo** ud som "Tjen 50.000 SF (250.000DKr) på én uge.. Det er nok kun bossen der gør det
Avatar billede hsm Nybegynder
23. januar 2003 - 19:03 #4
Tja ... hvis jeg vidste hvordan man tjente 250.000 kr. på én uge - så tror jeg at jeg ville holde idéen meget tæt ind til kroppen!
Med mindre det altså kun er dem der står bag der tjener den slags penge - hvad der jo helt sikkert er tilfældet!
Så brug din sunde fornuft.
Avatar billede robotten Praktikant
24. januar 2003 - 10:59 #5
Hold dig helt fra det, andet er der ikke at sige. Kender en, der har været i noget lignende, endte med en stor gæld, og ingen penge for det store arbejde, der ligger i det med at skaffe nye folk.

Klip dit hår, og få dig et arbejde i stedet *s*
Avatar billede romolus Nybegynder
09. februar 2003 - 19:11 #6
Det er både lovligt og Ok, jeg læser jura og har undersøgt det! Det er en juridisk gråzone, men det er lovligt! Forskellen mellem pyramidespil og multi level marketing er at der er tale om salg af et produkt. Produktet her er adgang til et lukket spiller netværk, og dette medlemskab er et produkt i lovens forstand! derfor er det lovligt!
Avatar billede oziger Nybegynder
29. juni 2003 - 12:44 #7
Til niceday,reesedk og robotten.

Der er hvist noget i har misforstået, Worldgamesinc.com er et lovligt
multi level marketings firma,og ganske rigtigt kan man tjene mange penge,
hvis man er aktiv.