Avatar billede themustangman Nybegynder
22. januar 2003 - 13:01 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Gider ikke trykke Ctrl+Alt+Delete

Davs

Hvordan får man sin 2000 server til at lade være med at bede om Ctrl+Alt+Delete, når man skal logge på?
Avatar billede strarup Nybegynder
22. januar 2003 - 13:25 #1
Hej The Mustangman,

der er en side her med Tips & Tricks, der omhandler "Automatisk login i Windows 2000/NT/XP"... -->
http://www.ntinfo.dk/support/vis_tip.asp?id=308

mvh.

Strarup
Avatar billede bufferzone Praktikant
22. januar 2003 - 13:44 #2
Sådan gør du, både hvis du vil tvinge folk til at bruge og fjerne (læs grundigt)

http://www.winguides.com/registry/display.php/971/
Avatar billede themustangman Nybegynder
24. januar 2003 - 08:19 #3
bufferzone>>>>
Det virker ikke...
Avatar billede strarup Nybegynder
24. januar 2003 - 09:20 #4
Hej Mustangman,

eh... nu ved jeg ikke om jeg har misforstået det, idet jeg troede det var automatisk login du ønskede... hvis det ikke var sådan beklager jeg... :-)

men hvis det bare er "Ctrl+Alt+Delete" du ikke ønsker, men stadigvæk vil indtaste password... så ka' du gøre følgende...

start --> indstillinger --> kontrolpanel --> "Brugere og Adgangskoder"...

når du har fået åbnet "Brugere og Adgangskoder", trykker du på fanebladet "Avanceret, og her har du muligheden for at fjerne "fluebenet" nede ved "Indstillinger for sikker start"... mht. om brugere skal trykke på "Ctrl+Alt+Delete"... :-)

mvh.

Strarup
Avatar billede erp Nybegynder
26. januar 2003 - 01:09 #5
Brug Local Group policy editoren: C:\WINDOWS\system32\gpedit.msc
Virker også hvis du er medlem af et domain, eller på domain controllere.