Avatar billede cybles Nybegynder
21. januar 2003 - 16:21 Der er 5 kommentarer og
3 løsninger

Kalenderoplysninger under Notes

Jeg har denne bruger som benytter sig af en pc'er med en Notes klient, derudover har han en Pocket Pc'er hvor i mellem han synkroniser mail. Nu har han synkroniseret fra sin tomme pocket pc'er over i Notes klienten hvorved alle hans aftaler / kaldender oplysninger er forsvundet, er der en mulighed for at få dem tilbage ? Har været igennem backupen men har desværre ikke en backup af hans postfil.
Avatar billede wise Seniormester
21. januar 2003 - 16:34 #1
Jeg kender ikke umiddelbart til nogle metoder :-(
Avatar billede cybles Nybegynder
21. januar 2003 - 16:49 #2
Ligger kalenderoplysningerne post.sf filen ? eller ligger de andet sted i anden fil ???
Avatar billede wise Seniormester
21. januar 2003 - 17:02 #3
de ligger i username.nsf sammen med din mail og todo.
Avatar billede cybles Nybegynder
21. januar 2003 - 17:31 #4
men jeg har en backup af personens username.nsf men når jeg ligger denne ind, hvilket er meget godt den visser også at det er mailboksen til og med i går men stadigvæk mangler alle kalenderoplysninger.
Avatar billede cybles Nybegynder
21. januar 2003 - 18:07 #5
Hvor fanden i hede hulens navn er de skide kalenderoplysninger blevet af .....jeg åbner backupen, kigger mail til og med i går hvor backupen går i gang men alle kalenderoplysningerne er væk ........damn den er hård at knækken den her.....
Avatar billede jogii Nybegynder
21. januar 2003 - 21:20 #6
så find postfilen fra en tidligere dato.
Avatar billede angelone Nybegynder
28. januar 2003 - 13:29 #7
Når du har lagt din "username".nsf ind på serveren skal du genstarte mailserveren for at være sikker på at den vil hente alle oplysninger ind fra filen.

-> AngelOne <-
Avatar billede cybles Nybegynder
18. februar 2003 - 19:34 #8
Fandt en gammel backup. Wise gav mig et rigtigt godt råd.