Avatar billede andymax Nybegynder
21. januar 2003 - 11:00 Der er 4 kommentarer

ReFill Please.....!?

Hejsa,

Jeg har et DataSet med flere tabeller/SqlAdapters som er blevet fyldt med data. Nu vil jeg så gerne fylde dem igen. Dog er der nogle af de rækker som før kvlificerede sig til at blive fyldt i datasettet som ikke kvalificerer sig mere. Nogen bud?

:o) Andy
Avatar billede Slettet bruger
25. januar 2003 - 01:29 #1
Lidt mere info tak!
Hvad gør du (vis gerne med kode)
Hvad forsøger du at gøre?
Hvad sker der (fejlmeddelelser og fejlkoder)
Avatar billede magune Nybegynder
04. marts 2004 - 10:53 #2
Ja - det er lidt giftigt formuleret. Brugerfladekonponenter skal jo bare have en DataBind og datasættene en adapter.Fill( dataset11 ).

Der kan også være tale om at du arbejder med data i datasættene og mangler at Update dem?

Ser frem til lidt mere info :-)
mvh.
GAa
Avatar billede magune Nybegynder
02. april 2004 - 22:58 #3
Det skulle jo ske automatisk. Fill sker jo i dataadapteren med en SQL sætning som vælger - blot ændringer er skrevet på databasen.

Vil du levere de points eller er du faldet død om?
GAa
Avatar billede magune Nybegynder
18. maj 2004 - 14:43 #4
- åbenbart ikke.
GAa