Avatar billede d797fni Nybegynder
21. januar 2003 - 10:53 Der er 11 kommentarer og
2 løsninger

www.trippendales.dk

Jeg har designet siden for ca. 1 år siden.

Hvad synes i om den og kan i nogle lækre features man kunne komme på en fodboldside.

Evt. hente nyheder fra premier league direkte ind i højre kolonne.

Jeg er med på alle ideer, men forbeholder mig retten til at lade være med at bruge dem.
Jeg laver ikke hele designet om.....

Forsiden har jeg besluttet bliver som den er, da jeg her har en masse metadata og div tællere....
Avatar billede moreless Nybegynder
21. januar 2003 - 10:54 #1
blot så der er et link www.trippendales.dk
Avatar billede d797fni Nybegynder
21. januar 2003 - 10:54 #2
sorry og tak !!
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
21. januar 2003 - 11:06 #3
(1) Det er iorden at have en startside, men ikke når den ikke har noget formål. Hvad er trippendales? Hvad handler siden om? Er nogle af de ting som står i mit hovedet, hvis det ikke var fordi jeg havde læst spørgsmålet.
Hvis ikke du vil fortælle noget med startsiden så slet den!

(2) Jeg kan se at det er generelt at du ikke vil fortælle ret meget om siden indhold/budskab. Når man kommer ind på selve siden, står der ikke ret meget mere end 2 linier, hvor jeg ikke synes der står ret meget man kan bruge til noget. Hvad er trippendales for en klub, for strippere eller hvad?

(3) Istedet for at programmet ligger og fylder på forsiden synes jeg du skal lægge den ind under en underside. Så bliver der heller ikke så meget scroll og siden bliver mere overskuelig.

(4) Til din tekst bruger du ALT for mange forskellige formater/farver. Bestem hvilke du vil bruge

(5) Synes at farvene på siden er gode og at de passer ok sammnen

(6) På forsiden har du valgt at placere en skrigende gul boks, som bare slet ikke passer ind til resten af siden. Du blander lidt formange ting sammen. Brug www.colorschemer.com/online/, til at finde en farve der passer til dine andre farve.

(7) Det er nemt at navigere rundt på siden, og menupunkterne er meget sigende.

(8) Mange af dine sider er meget lange og der bliver en del scroll. F.eks. Nyheder, lav overskriften mindre og mindre spild plads imellem dem. Selvfølgelig skal det stadig stå overskueligt
Avatar billede dinotossen Nybegynder
23. januar 2003 - 01:33 #4
uden at gå for meget i dybden har jeg en 256 kb forb. og startsiden er langsom om at komme frem. allerede der tabte du mig hvis jeg var surfet tilfældigt forbi. desværre. for kikker jeg videre, og var medlem af jeres fodboldklub synes jeg informationerne til medlemerne er ok.(men den er vist også beregnet til medlemmer)jeg vil ikke komme ind på den grafiske flade da jeg ikke selv er en haj til hjemmeside produktion :-), men som sagt var jeg medlem ville siden opfylde mine ønsker for information vedr. klubben. fortsat god arb.lyst med vedligeholdensen
Avatar billede d797fni Nybegynder
26. januar 2003 - 19:19 #5
Jeg har rettet siden lidt til.....nogen kommentarer ?

dinotssen har ret mht at det er en side til medlemmer, og ikke tilfældig forbipasserende...
Avatar billede dinotossen Nybegynder
27. januar 2003 - 00:04 #6
men jeg må dog også sige at jeg ville være stolt over, hvis jeg var medlem, at min klub var representeret med en så detaljeret hjemmeside, med oplysninger at enhver art (for medlemmerne).... keep up the good work
Avatar billede d797fni Nybegynder
27. januar 2003 - 11:16 #7
dino: Tak for de pæne ord.........det er rart at høre

Jeg har også lavet siden, så den er nem for mig at opdatere.
Avatar billede d797fni Nybegynder
07. februar 2003 - 18:48 #8
dinotossen: kan du ikke poste et svar, så du kan få point for din indsats
Avatar billede dinotossen Nybegynder
08. februar 2003 - 15:37 #9
OK man skal lave sit indlæg som "svar" der blev jeg også klogere.
du må undskylde jeg først er kommet på igen nu, men min forbindelse har været nede....... dejligt at se du stadig arbejder med siden. p.s. tillykke med sejren over FK86 ;-)
Avatar billede d797fni Nybegynder
08. februar 2003 - 18:03 #10
Takker, siden er under konstant forandrig. Små forandringer med nyheder, bødekassen - som jeg iøvrigt er meget glad for.
Avatar billede Slettet bruger
08. februar 2003 - 18:08 #11
så ikke siden under første udgave men syntes den her er pænt opbygget men nogen gode informationer
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
08. februar 2003 - 18:14 #12
taker for point
Avatar billede dinotossen Nybegynder
08. februar 2003 - 18:25 #13
Takker for point og følger til stadighed med i udviklingen af jeres, synes jeg, ret fede side