Avatar billede ksras Nybegynder
21. januar 2003 - 09:49 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

lysidode

Mit problem er at når pc-en har været i standbye tilstand og jeg starter den op igen, lyser den lille røde lysidode som sidder foran på kabinettet, og den lyser konstant ikke kun nar harddisken arbejder. Den lyser normalt efter opstart og indtil pc-en har været i standbye  så er det når pc-en vækkes derfra at den lyser konstant også om den sidenhen er i standbye tilstand.
ksras
Avatar billede peet-49 Novice
21. januar 2003 - 09:59 #1
Der findes opdateringer hos microsoft, der løser dette problem.
Avatar billede ksras Nybegynder
21. januar 2003 - 10:20 #2
kan du sende et link dertil?
Avatar billede peet-49 Novice
21. januar 2003 - 10:35 #3
Det har du under start-programmer-helt oppe foroven-windows update. Men eller kan du fine opdateringer her www.microsoft.dk
Avatar billede ksras Nybegynder
21. januar 2003 - 12:11 #4
Jeg har nu foretaget de opdateringer som var under windoows opdate, det løste ikke problemet. Problemet er det samme  efter pc-en har været i dvale tilstand.
ksras
Avatar billede peet-49 Novice
21. januar 2003 - 12:14 #5
Har du prøvet en scandisk?
Avatar billede skrewz Nybegynder
21. januar 2003 - 13:49 #6
hvilket bundkort har du?
Avatar billede ksras Nybegynder
21. januar 2003 - 14:13 #7
ja jeg har prøvet scandisk, alt virkede indtil for nylig  hvor jeg skiftede min harddisk, så bundkortet har tidligere virket med det
Avatar billede skrewz Nybegynder
21. januar 2003 - 16:11 #8
men hvilket bundkort er det? Det er vel en meget relevant oplysning? Hel på lige fod med OS og drivere i andre spørgsmål?
Avatar billede ksras Nybegynder
21. januar 2003 - 22:47 #9
Mit bundkort er: Gigabyte GA-7ZM MicroATX bundkort
Avatar billede skrewz Nybegynder
23. januar 2003 - 19:59 #10
Må jeg foreslå at du sender en mail til Gigabyte og spurgte om det er noget, som kan løses? Ellers kan du vel lære at leve med det?

Mvh, SKREWZ.
Avatar billede ksras Nybegynder
26. januar 2003 - 13:10 #11
Til Skrewz og Peet49.  Jeg har lært at leve med det, da der umiddelbart ikke er nogen lette løsninger på problemet og at det ikke betyder noget at idoden lyser konstant,så jeg lukker hermed mit spørgsmål.I øvrigt tak for besvarelserne vedrørende mit spørgsmål.
mvh ksras